کدام هتل‌های مشهد از نظر مسافران بهتر است؟
کدام هتل‌های مشهد از نظر مسافران بهتر است؟
چند سالی است که شهر مشهد میزبان گردشگران متعددی از اقصی نقاط جهان بوده و دیگر یک مقصد تنها به عنوان یک شهر زیارتی به شمار نمی‌رود. شهر مشهد با در اختیار داشتن جاهای دیدنی متنوع و جاذبه‌های منحصر به فرد یکی از پر ترددترین مقاصد سفر داخلی در سال‌های اخیر بوده است.

کدام هتل‌های مشهد از نظر مسافران بهتر است؟

کدام هتل‌های مشهد از نظر مسافران بهتر است؟
کدام هتل‌های مشهد از نظر مسافران بهتر است؟

چند سالی است که شهر مشهد میزبان گردشگران متعددی از اقصی نقاط جهان بوده و دیگر یک مقصد تنها به عنوان یک شهر زیارتی به شمار نمی‌رود. شهر مشهد با در اختیار داشتن جاهای دیدنی متنوع و جاذبه‌های منحصر به فرد یکی از پر ترددترین مقاصد سفر داخلی در سال‌های اخیر بوده است. شاید با خرید بلیط مشهد و سفر به این قسمت از کشور با دیدن خیل عظیم زائر و توریست تصور کنید که زیرساخت‌های این شهر زیارتی و سیاحتی پاسخگوی این مقدار از گردشگر نبوده و برای همه آن‌ها امکانات رفاهی وجود ندارد. اما باید بگوییم که با خواندن این مطلب تصورتان راجع به آن کاملاً تغییر کرده و با ویژگی‌ها و امکانات سفر به این شهر آشنا خواهید شد. در مشهد هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی وجود دارد که به منظور میزبانی عالی و درجه یک ساخته شده و بعضی از آن‌ها نیز از محبوبیت خاصی میان مسافران برخوردار است. در این قسمت قصد داریم چند مورد از هتل‌های مشهد که از نظر مسافران امتیاز بالایی گرفته و بهترین امکانات رفاهی را همراه با مناسب‌ترین قیمت در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. اگر با تور گردشگری مشهد نیز قصد مسافرت دارید می‌تواند این مطلب برایتان مفید باشد زیرا با آگاهی بیشتری می‌توانید نسبت به خرید تور و محل اقامت آن اقدام کنید.

هتل قصر طلایی مشهد

یکی از بهترین هتل‌های شهر مشهد هتل قصر طلایی است. این هتل پنج ستاره بوده و تمام امکانات رفاهی و اقلام مورد نیاز شخصی را برای میهمانان خود فراهم کرده است. هتل قصر طلایی مشهد در میان گردشگران خارجی نیز محبوب بوده و توانسته با کیفیت بالای غذای سرو شده، نمای لوکس و معماری زیبا، سرویس دهی ۲۴ ساعته، صبحانه سلف سرویس متنوع، سوئیت‌ها و اتاق‌های منحصر به فرد و تمیز دل هر فردی را به دست بیاورد.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی با ۲۳ طبقه و ۲۲۳ واحد اقامتی در اصلی‌ترین خیابان منتهی به حرم واقع شده و حدود یک و نیم کیلومتر فاصله تا حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. از دیگر امکانات برجسته این هتل می‌توان به وجود سالن ورزشی، کافی شاپ، اتاق سیگار، ترانسفر و حمل و نقل (با هزینه)، اتاق بازی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آرایشگاه و سالن اسپا، مرکز خرید، کافی نت، جکوزی، آتلیه، فضای سبز، لابی، زمین ورزشی و خدمات برای افراد کم توان اشاره داشت. ناگفته نماند هتل درویشی، تنها هتل آتریوم شرق کشور است.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان یکی از بزرگ‌ترین و بهترین هتل‌های مشهد از نظر کاربران و همچنین توریست‌های خارجی است. این هتل در ۵ طبقه و ۱۶۲ واحد اقامتی ساخته شده و در بزرگراه کلانتری مشهد قرار گرفته است. در هتل پردیسان امکاناتی از قبیل رستوران روی بام، خدمات باربری و ترانسفر، باشگاه و لوازم بدن‌سازی، اتاق بازی، اتاق سیگار، مینی بار رایگان، آتلیه، چایخانه سنتی، کافی شاپ، فروشگاه و مرکز خرید وجود دارد که با رزرو هتل های مشهد از سفرمارکت می‌توانید اقامت خوشایندتری را برایتان رقم بزند.

هتل اترک مشهد

یکی از هتل‌های خاص و زیبای مشهد هتل ۴ ستاره اترک است که جزو قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۵۷ ساخته و با قدمتی ۵۰ ساله یکی از مجهزترین هتل‌های مشهد است. در این هتل می‌توانید از فضای باز لذت ببرید، از تفریحات آبی و ورزشی هتل استفاده کنید و برای اقامتگاهتان سرویس فول برد (استفاده از خدمات ویژه و سرو وعده‌های غذایی) سفارش دهید.

هتل الماس نوین مشهد

الماس نوین نام یکی دیگر از هتل‌های اطراف حرم امام رضا (ع) است که حدود ۶ سال پیش ساخته شده و نوساز است. این هتل چهار ستاره مجهز به ۱۲۶ اتاق شده و امکانات رفاهی زیادی را در اختیار مسافرین گرامی قرار می‌دهد. خدمات این هتل شامل آتلیه، فروشگاه، رستوران و کافه، ماساژ، فضای سبز، استخر و سرو وعده‌های صبحانه، ناهار و شام است.

هتل الماس ۲ مشهد

اولین هتلی که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم تا در مشهد اقامتی لوکس داشته باشید؛ هتل الماس ۲ است. از تأسیس این هتل تنها حدود ۶ سال می‌گذرد ولی توانسته با همین زمان کم بیشترین میزان رضایت از مسافران را جلب کند. هتل پنج ستاره الماس ۲ با ۲۵ طبقه شیک و مجلل به ۲۱۸ اتاق مجهز شده و امکانات رفاهی بی‌نظیری مانند استخر، ترنسفر رایگان به حرم، پذیرایی عصرانه، اینترنت رایگان نامحدود و سرو صبحانه، ناهار و شام را دارا است. البته باید بگوییم که فقط بعضی اتاق‌ها مشمول دریافت همه خدمات وعده‌های روزانه هستند.

هتل هاترا مشهد

این هتل که حدود هشت سال پیش تأسیس شده یکی دیگر از هتل‌های نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) است. هتل سه ستاره هاترا به ۴۵ اتاق مجهز شده و با امکانات رفاهی مناسبی در دسترس مسافران قرار گرفته است. لازم به ذکر است برای خدمات فول برد که شامل سرو صبحانه، ناهار و شام می‌شود تنها می‌توانید برای اتاق‌های دو تخته دبل، اتاق‌های چهار تخته، سوئيت‌‌های یک خوابه و اتاق‌های سه تخته رزرو کنید. از دیگر نکات مثبت این هتل قرار گیری آن در موقعیتی است که به همه مراکز تجاری و بازارهای مشهد دسترسی آسانی دارد.

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه به جرئت جزو یکی از معروف‌ترین هتل‌های شهر مشهد محسوب می‌شود. این هتل با احتساب کمترین فاصله با حرم مطهر امام رضا (ع) بنا شده که با ۱۳ طبقه و ۹۲ اتاق در خدمت زائرین گرامی است. این هتل در اتاق‌های یک تخته، اتاق‌های دو تخته دبل، اتاق‌های سه تخته و سوئیت‌های چهار تخته در دسترس مسافران قرار خواهد گرفت. از ویژگی‌های هتل سه ستاره رضویه می‌توان به نزدیکی آن به بازار رضا و خیابان ۱۷ شهریور که بورس پوشاک مشهد است اشاره کرد.

هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات یکی دیگر از اقامتگاه‌هایی است که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و با ۶ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی در دسترس مسافرین گرامی است. این هتل در محدوده طرح ترافیک نیست و تا راه آهن فاصله کمی دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات و امکانات رفاهی فوق‌العاده‌ای از قبیل استخر، ماساژ، سونا و جکوزی، سرویس حرم، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات تور، مینی بار، پارک کودک، صرافی، کافی شاپ، فروشگاه و لابی بهره بگیرید. لازم به ذکر است تمام اتاق‌ها و سوئیت‌های دو نفره به بالای این هتل مجهز به سرویس فول برد هستند و هزینه‌ای که برای هر شب اقامت باید بپردازید از ۵۶۰ هزار تومان شروع می‌شود.

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره‌ای که مورد توجه مسافرین قرار گرفته هتل مدینه الرضا است. این هتل ۱۸ طبقه و حدود ۳۰۰ واحد اقامتی داشته و با امکانات رفاهی ویژه‌ای در دسترس گردشگران قرار گرفته است. کادری مجرب و آموزش دیده وظیفه خدمت رسانی به شما را در این هتل بر عهده دارند. اگر قصد اقامت در این هتل را دارید باید بدانید که می‌توانید در حین اقامت از خدمات باربری، استخر، جکوزی، آتلیه، ماساژ، اتاق بازی، ترانسفر و حمل و نقل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار و اینترنت رایگان استفاده کنید.

هتل هما ۱ مشهد

هتل هما یا همان هتل هایت سابق هتلی پنج ستاره در منطقه احمد آباد مشهد است که طرفداران زیادی داشته و توانسته با امکانات رفاهی متعدد جایگاه خاصی در میان هتل‌های رقیب برای خود دست و پا کند. این هتل یکی از بزرگ‌ترین اقامتگاه‌های شهر مشهد بوده و در سال ۱۳۵۲ ساخته شده اما در سال ۱۳۹۶ به صورت حرفه‌ای بازسازی شده است. امکاناتی که در هتل هما در دسترس گردشگران قرار گرفته است عبارت‌ است از سالن ماساژ، جکوزی، سونا، زمین ورزشی، خدمات تور، خدمات پزشکی، آتلیه، سرویس حرم، خدمات باربری، آرایشگاه، خدمات برای افراد کم توان، زمین تنیس و کافی شاپ که تقریباً همه نیازهای شما را پاسخگو است.

کدام هتل‌های مشهد از نظر مسافران بهتر است؟
کدام هتل‌های مشهد از نظر مسافران بهتر است؟

هتل کوثر ناب مشهد

اگر دوست دارید با تور مشهد لحظه آخری، اقامت خود را در هتلی پنج ستاره و نوساز بگذرانید، ما به شما هتل کوثر ناب را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل با توجه به تأسیس در سال ۱۳۹۲ باز هم در این مدت کوتاه توانسته توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جلب کند. این هتل در ۱۲ طبقه و ۱۷۴ واحد اقامتی خلاصه شده که می‌تواند با در اختیار داشتن امکانات رفاهی مانند اینترنت، ترانسفر و حمل و نقل، خدمات باربری، فضای سبز، سالن بیلیارد، کافی شاپ، نمازخانه، سرویس صبحانه و مینی بار اقامتگاه مناسبی برای مسافران گرامی به شمار رود.

  • منبع خبر : /آگهی/