پنج تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و بخش دولتی و خصوصی به امضا رسید
پنج تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و بخش دولتی و خصوصی به امضا رسید
همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و لجستیک و صنایع وابسته و برای توسعه فعالیت های ترانزیتی وحمل بار در خطوط ریلی کشور، پنج تفاهم نامه همکاری های ریلی بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بخش خصوصی و دولتی با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به امضا رسید.

پنج تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و بخش دولتی و خصوصی به امضا رسید

پنج تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و بخش دولتی و خصوصی به امضا رسید
پنج تفاهم نامه همکاری بین شرکت راه آهن و بخش دولتی و خصوصی به امضا رسید

☑️ شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در آخرین روز نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته _ ۲۶/آذر/۹۸ _ پنج تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

🔷 در این مراسم که با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و مدیرعامل راه آهن برگزار شد، تفاهم نامه های زیر به امضا رسید:

🔻 حمل ریلی مرسولات پستی

در تفاهم نامه حمل مرسولات پستی بین شرکت راه آهن و شرکت ملی پست، که به امضای سعید رسولی مدیرعامل راه آهن و حسین نعمتی مدیرعامل شرکت پست رسید، طرفین مقرر کردند که برای ارایه خدمات پستی در برخی از ایستگاه های راه آهن و حمل محمولات پستی توسط ناوگان ریلی کشور با یکدیگرهمکاری کنند.

🔻 احداث دهکده لجستیک قزوین

در تفاهم نامه ای دیگری که بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و استانداری قزوین به امضا رسید، طرفین توافق کردند که برای راه‌اندازی دهکده لجستیک در استان قزوین همکاریهای لازم را برای اخذ مجوزهای قانونی به عمل آورند و در خصوص جذب سرمایه گذار برای تامین مالی این پروژه بزرگ لجستیکی کشور در استان قزوین همکاری کنند.

این تفاهم نامه نیز توسط مدیرعامل راه آهن و هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و مهدی بخشنده نماینده اتاق بازرگانی استان قزوین به امضا رسید.
🔻 ایجاد پایانه تخلیه و بارگیری ریلی پارس آباد مغان

در تفاهم نامه دیگری که بین شرکت راه آهن و استانداری اردبیل به امضا رسید دو طرف موافقت کردند، در انجام مطالعات و اخذ مجوزهای قانونی برای جذب سرمایه گذار و تامین مالی احداث و راه اندازی مرکز لجستیک ریلی پارس آباد با یکدیگر همکاری کنند.

این تفاهم نامه را سعید رسولی مدیرعامل راه آهن و اکبر بهنامجو استاندار اردبیل امضا کردند.
🔻 نصب و راه اندازی سیستم علائم الکتریکی محور ریلی بافق – کرمان

در این تفاهم نامه، راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت صنایع الکترو اپتیک صا ایران موافقت کردند طراحی، نصب و راه اندازی سیستم علائم الکتریکی محور ریلی بافق – کرمان توسط شرکت صا ایران انجام شود.

این تفاهم نامه توسط مدیرعامل راه آهن و سید جواد رضایی مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران امضا شد.
🔻 همکاری در پروژه های حوزه فناوری اطلاعات

دراین تفاهم نامه که بین راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت صنایع الکترو اپتیک صا ایران به امضا رسید دو طرف موافقت کردند که در زمینه اجرای پروژه های ریلی کشور با استفاده از فناوری های نوین و هوشمند سازی شبکه ریلی با یکدیگر همکاری کنند.

این تفاهم نامه نیز توسط رسولی مدیرعامل راه آهن و رضایی مدیرعامل شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران به امضا رسید.

لازم به ذکراست، همزمان با هفته گرامیداشت حمل و نقل، چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و لجستیک و صنایع وابسته با حضور وزیر راه و شهرسازی و تمام فعالان عرصه حمل و نقل ریلی، هوایی، دریایی و زمینی روز۲۴ آذرماه سال جاری درمصلی تهران آغاز بکارکرد و شامگاه روز ۲۶ آذر ماه به کار خود پایان داد.