قیمت بلیت مترو تبریز
قیمت بلیت مترو تبریز
هزینه استفاده از قطارهای متروی تبریز که با تصویب شورای شهر در ابتدای هر سال تعیین میشود، از پورتال حمل و نقل ریلی قابل مشاهده است. جهت مشاهده قیمت بلیت متروی تبریز ادامه این پست را مطالعه نمایید.

قیمت بلیت مترو تبریز

قیمت بلیت مترو تبریز
قیمت بلیت مترو تبریز

مصوبه اعمال تغییر نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تبریز که به تایید شورای اسلامی کلانشهر تبریز رسیده است، قیمت بلیت متروی تبریز در سال ۱۴۰۳ تعیین شده و تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده انجام می شود.

نرخ بلیت مترو تبریز در سال ۱۴۰۳

به اطلاع همشهریان عزیز و مسافران گرامی مترو می رساند به استناد مجوزهای حاصله، از روز شنبه ۱۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳، نرخ جدید بهای بلیت متروی تبریز به شرح ذیل اعمال شد:

قیمت بلیت متروی تبریز در سال 1403
قیمت بلیت متروی تبریز در سال ۱۴۰۳

بهای بلیت متروی شهر تبریز در سال جاری برای دارندگان کارت اعتباری برای هر سفر ۳,۵۰۰ تومان و برای بلیت تک سفره (QR) مبلغ ۴,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

گفتنی است بهای بلیت انواع بلیت متروی تبریز نزدیک ۵۴ درصد افزایش داشته است.

📊میزان تغییرات قیمت بلیت متروی تبریز نسبت به سال گذشته📊

نوع بلیتسال ۱۴۰۲سال ۱۴۰۳
هزینه بلیت با کارت اعتباری۲۳۰۰۳۵۰۰
هزینه بلیت کاغذی تک سفره۲۶۰۰۴۰۰۰
میزان تغییر قیمت بلیت متروی اصفهان نسبت به سال گذشته – قیمت ها به تومان

خط یک متروی تبریز ؛ یکی از خطوط اصلی قطارشهری سیستم متروی تبریز می باشد. مترو تبریز دارای پنج خط میباشد که تا پایان سال ۱۴۰۱ تمامی ایستگاه های خط یک مترو تبریز به بهره برداری رسیده است.

متروی تبریز شامل ۵ مسیر و به طول ۷۰ کیلومتر با ۸۱ ایستگاه و یک خط برون شهری از تبریز به شهر سهند به طول حدودا ۲۰ کیلومتر می باشد. امتداد خط دو متروی تبریز به سمت شهرک خاوران تبریز ادامه خواهد یافت.