روز دوم حادثه قطار مشهد-یزد
روز دوم حادثه قطار مشهد-یزد
قطار مسافری مشهد به مقصد یزد، درمنطقه طبس بامداد ۱۸ خرداد بر اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شد که تاکنون بر اساس اعلام رییس دادگستری خراسان جنوبی ۲۲ نفر جان باختند و دستور بازداشت ۶ نفر صادر شده است. 86 نفر هم در این حادثه زخمی شدند که بسیاری از آنها تاکنون از بیمارستان مرخص شده اند. در ادامه پورتال حمل و نقل ریلی اخبار مربوط به دومین روز این حادثه را پوشش می دهد.

روز دوم حادثه قطار مشهد-یزد

روز دوم حادثه قطار مشهد-یزد
روز دوم حادثه قطار مشهد-یزد

قطار مسافری مشهد به مقصد یزد، درمنطقه طبس بامداد ۱۸ خرداد بر اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شد که تاکنون بر اساس اعلام رییس دادگستری خراسان جنوبی ۲۲ نفر جان باختند و دستور بازداشت ۶ نفر صادر شده است. ۸۶ نفر هم در این حادثه زخمی شدند که بسیاری از آنها تاکنون از بیمارستان مرخص شده اند.

اخبار لحظه ای روز نخست حادثه خروج از خط قطار-مشهد-یزد

بازگشایی مسیر طبس-یزد و تردد قطارها در این مسیر

۱۰:۴۵/ شرکت راه آهن دقایقی قبل در اطلاعیه شماره ۷ اعلام کرد: با تلاش مامورین فنی، مسیر ریلی طبس- یزد، بازگشایی و سیر قطارها در این محور به روال عادی بازگشت.»بیشتر بخوانید«

انتقال مصدومان حادثه قطار به یزد / بستری ۱۱ نفر در طبس

۱۱/ اکنون از ۸۶ مصدوم حادثه خروج قطار مشهد ـ یزد، یک نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان طبس بستری بوده که حال مساعدی دارد و ۱۰ نفر دیگر در بخش‌های بیمارستان بستری هستند که هر زمان تقاضای ترخیص داشتند، ترخیص انجام خواهد شد.

انتقال پیکر تمامی جانباختگان حادثه قطار به پزشکی قانونی یزد

۱۲:۳۰/ استاندار خراسان جنوبی گفت: تمامی اجساد جانباختگان حادثه قطار مشهد – یزد برای تشخیص هویت به پزشکی قانونی یزد انتقال داده شده‌اند و آمار قطعی جانباختگان این سانحه توسط پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

تست هوشیاری راننده بیل مکانیکی هر دوبار مثبت بود

۱۴/ فیلم توضیحات مدیرعامل شرکت راه آهن در بخش خبری ۱۴ – ۱۹خرداد۱۴۰۱ در مورد حادثه خروج از خط قطار مشهد-یزد»مشاهده فیلم«

اسامی هشت نفر از فوتی های حادثه قطار مشهد به یزد اعلام شد

۱۵:۳۰/ اجساد شناسایی شده با دستور مقام قضایی برای خاکسپاری به خانواده‌های گرامیشان تحویل داده میشود و سایر موارد نیز بعد از اعلام نتایج آزمایش ژنتیک و احراز هویت طی روزهای آتی تحویل بستگان خواهد شد.»بیشتر بخوانید«

همه مصدومان حادثه قطار مشهد – یزد از بیمارستان طبس ترخیص شدند

۱۷:۳۰/ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، مجموع مصدومان منتقل شده به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس را ۸۶ نفر اعلام کرد و افزود: مصدومان بستری در این بیمارستان تا ظهر امروز ۱۱ نفر بودند که ۱۰ نفر آنها مرخص شدند.

فقط یکی از مصدومان در بیمارستان یزد بستری است

۱۷:۳۰/ مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: یک نفر از مصدومان که در بخش مراقبت های ویژه بستری بود که جهت ادامه مراحل درمان با بالگرد به یزد منتقل شد و در حال حاضر هیچ مصدومی از حادثه دیدگان قطار مشهد – یزد در بیمارستان طبس بستری نیست و همه مصدومان و مسافران این قطار از دیروز تا امروز به یزد منتقل شدند.