تعداد روزهای حرکت قطار از ارومیه به تهران افزایش یافت
تعداد روزهای حرکت قطار از ارومیه به تهران افزایش یافت
به دلیل تعدد تردد مسافران در ایام تعطیلات نوروزی تعداد روزهای حرکت قطار از ارومیه به تهران افزایش یافته است.

تعداد روزهای حرکت قطار از ارومیه به تهران افزایش یافت

مدیرکل راه آهن آذربایجان گفت: تعداد روزهای حرکت قطار از ارومیه به تهران افزایش یافت

شاپور ارصلانی اظهار کرد: به دلیل تعدد تردد مسافران در ایام تعطیلات نوروزی تعداد روزهای حرکت قطار از ارومیه به تهران افزایش یافته است.

مجوز تاسیس اداره کل راه آهن به مرکزیت ارومیه صادر شد
ایستگاه راه آهن ارومیه

بر همین اساس حرکت قطار ارومیه به تهران از هفته ای دو نوبت در روزهای یکشنبه و سه شنبه به هفته‌ای سه نوبت در روزهای یکشنبه و سه شنبه پنج شنبه در ایام نوروز افزایش یافته با برنامه‌ریزی های انجام شده امید است در سال ۹۸ نیز این روند را بعد از ایام نوروز نیز ادامه داشته باشد.

ارصلانی در خصوص مسیر ارومیه به مشهد بیان کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور خدمات رسانی به مردم ارومیه، امکان تهیه بلیط به صورت مستقیم و با قطارهای کانکشنی از ارومیه به مشهد را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: مسافران ارومیه مشهد ابتدا بایستی بلیط مسیر ارومیه – تهران را تهیه کنند و سپس سیستم تهیه بلیط، قطاری با حداقل فاصله زمانی بعد از رسیدن قطار به تهران به مسافران معرفی می‌کند که مسافران می توانند به مشهد اعزام شوند.

برنامه حرکت قطار مسافری ارومیه - تهران در ایام نوروز 98
برنامه حرکت قطار مسافری ارومیه – تهران در ایام نوروز ۹۸

مدیر کل راه آهن آذربایجان در خصوص بلیط های مسیر ارومیه-تهران خاطرنشان کرد: پیش فروش بلیط های مسیر ارومیه تهران از ۲۰ بهمن آغاز شده و مانده بلیط ها در سیستم به صورت مرجوعی و یا کنسلی هستند که مسافران نوروزی می توانند از آژانس های سطح شهر و اپلیکیشن های اینترنتی بلیط تهیه کنند.

وی افزود: با توجه دستور وزیر راه و شهر سازی در سال جدید هیچ افزایشی در قیمت های بلیط ها در ایام نوروزی وجود نخواهد داشت.
برنامه حرکت قطار مسافری ارومیه – تهران / تابستان ۹۸
برنامه حرکت قطار مسافری ارومیه - تهران
برنامه حرکت قطار مسافری ارومیه – تهران / تابستان ۹۸
🔵 برنامه حرکت قطار مسافری ارومیه – تهران / پاییز و زمستان ۹۸

طبق اطلاعات بدست آمده از سایت های فروش بلیت قطار، برنامه حرکت قطار ارومیه – تهران بشرح زیر است:

حرکت قطار ارومیه – تهران در روزهای فرد (یکشنبه سه شنبه و پنج شنبه) و راس ساعت ۱۸ انجام میشود. قطارها از نوع ۴ و ۶ تخته میباشد.

قیمت مصوب بلیط قطار ارومیه به تهران ۵۸ هزار تومان است اما با توجه به تعرفه های شرکت های مسافربری تا ۳۰ درصد کمتر یا بیشتر در زمان های پیک مسافر و کمبود مسافر ارائه میشود.