راه اندازی قطار ارومیه – مشهد + قیمت بلیت
راه اندازی قطار ارومیه – مشهد + قیمت بلیت
مدیرعامل شرکت ریلی رجا از راه اندازی قطار ارومیه - مشهد و بالعکس خبر داد و گفت: قطار این مسیر متشکل از واگن های ۴ تخته خلیج فارس و ۶ تخته میلاد است.

راه اندازی قطار ارومیه – مشهد + قیمت بلیت

راه اندازی قطار ارومیه - مشهد + قیمت بلیت
راه اندازی قطار ارومیه – مشهد + قیمت بلیت

در راستای توسعه خدمات دهی به هموطنان گرامی برای سفر به مشهد مقدس، قطار ارومیه – مشهد و بالعکس راه اندازی شد.

با قطار ارزان تر، ایمن تر و راحت تر از ارومیه به مشهد سفر کنید

رجبی مدیرعامل شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: این شرکت بنا به نیاز مسافران و در راستای گسترش خدمات ریلی به هم وطنان، امکان سفر ریلی به صورت مستقیم در مسیر ارومیه- مشهد و بالعکس را برای زائران حضرت ثامن الحجج (ع) فراهم کرد.

📌 مدیرعامل شرکت رجا در خصوص ظرفیت‌ و زمان های حرکت این قطار گفت: قطار ارومیه- مشهد با ظرفیت حدودی ۴۲۰ نفر در مرحله نخست در دی ماه سال جاری از روزسه شنبه مورخه ۱۰ /۱۰ /۱۳۹۸تا اطلاع ثانوی بصورت شش روز یکبار حرکت میکند که در صورت افزایش تقاضا، امکان افزایش سیر قطار وجود دارد.

وی در خصوص نوع قطار و قیمت بلیت ارومیه – مشهد داشت: قطار مذکور به صورت ترکیبی و متشکل از واگن های ۴ تخته خلیج فارس با بهای ۱۳۱ هزار و ششصد تومان و ۶ تخته میلاد با بهای ۱۱۱ هزار تومان است که در طی مسیر از ارومیه در ایستگاه های مهاباد، مراغه، میانه، زنجان، قزوین، تهران، سمنان، دامغان، شاهرود، نقاب، نیشابور توقف داشته و بعد از حدود ۲۵ ساعت به مشهد مقدس می رسد.

ایستگاه های مسیر قطار ارومیه – مشهد:
ایستگاه های مسیر ریلی ارومیه - مشهد
ایستگاه های مسیر ریلی ارومیه – مشهد

حرکت این قطار از ارومیه به مشهد در ساعت ۲۰ : ۱۲ و مراجعت این قطار از مشهد در ساعت ۲۰ :۲۳ خواهد بود.

ایستگاه های مسیر قطار مشهد – ارومیه:
ایستگاه های مسیر ریلی مشهد - ارومیه
ایستگاه های مسیر ریلی مشهد – ارومیه

وی اظهار داشت: برای سفر از ارومیه به مشهد مقدس و بالعکس در مقایسه با شقوق مختلف حمل و نقلی، در حال حاضر قطار ارزان تر، راحت تر و ایمن تر از سایر وسایل حمل و نقلی می باشد.

متقاضیان سفر با قطار ارومیه- مشهد برای دریافت اطلاعات بیشتر اعم از: روزها و ساعت های حرکت، نحوه خرید بلیت و … می توانند علاوه بر سایت رجا، با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ از اقصی نقاط کشور تماس حاصل کنند.