بهترین روش خرید بلیط قطار نورالرضا
بهترین روش خرید بلیط قطار نورالرضا
بلیط قطار نورالرضا را می توانید در سایت قوی سیاه پارسیان مشاهده نمایید. برای این کار کافیست به صفحه قطار نورالرضا بروید و با شماره های شرکت تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن بلیط خود را رزرو کنید.

بهترین روش خرید بلیط قطار نورالرضا

بهترین روش خرید بلیط قطار نورالرضا
بهترین روش خرید بلیط قطار نورالرضا

بلیط قطار نورالرضا را می توانید در سایت قوی سیاه پارسیان مشاهده نمایید. برای این کار کافیست به صفحه قطار نورالرضا بروید و با شماره های شرکت تماس بگیرید تا در سریعترین زمان ممکن بلیط خود را رزرو کنید.

برای سفر کردن از شهری به شهر دیگر برخی از افراد استفاده از قطار را ترجیح می دهند. تنوع و درجه بندی قطار ها این امکان را فراهم می آورد تا افراد نسبت به بودجه ی خود قطار مورد نظر را انتخاب نمایند؛ زیرا بعضی لوکس بودن قطار و امکاناتش برایشان مهم است.

اگر عازم سفر به مشهد هستید، توصیه ما به شما برای سفری راحت و بی دغدغه انتخاب قطار نورالرضا می باشد. البته این قطار به قطار نور نیز معروف است. شرکت حمل و نقل ریلی نور الرضا یکی از شرکت های فعال در حوزه ی خدمات قطاری از سال ۱۳۸۵ می باشد؛ اگرچه که مسیر قطار نورالرضا فقط به مشهد نیست و شهر شیراز را نیز در بر می گیرد. طرف مقابل مسیر این قطار شهرهای تهران، اصفهان و کرج می باشند.

این قطار امکانات عالی و کاملی دارد، از قبیل طراحی مدرن کوپه های چهار نفره همراه با تجهیزات کامل و پذیرایی با غذا و نوشابه، که متناسب با درجه ی قطار «بیزینس کلاس، اکونومی یا معمولی»  سرو می گردد.

بلیط قطار نورالرضا

بلیط قطار نور الرضا را می توانید در سایت قوی سیاه پارسیان به راحتی تهیه فرمایید. برای این کار کافیست به این سایت معتبر مراجعه فرمایید، سپس مبدا و مقصد خود را در تاریخ موردنظرتان با توجه به ساعات حرکت قطار، انتخاب فرمایید. بعد از پرداخت آنلاین هزینه بلیط، بلیط شما قطعی می شود و خریدتان به پایان می رسد.

قطار نورالرضا VIP

در کل می توان قطار نور الرضا را از جمله قطار های لوکس و با تجهیزات کامل دانست اما با این تفاسیر VIP این قطار به بیزینس کلاس و فرست کلاس تخصیص داده می شود.

امکانات و تجهیزاتی ویژه برای VIP قطار نور الرضا در نظر گرفته شده است، از جمله ی این امکانات پذیرایی به صورت کامل با غذاهای بسیار با کیفیت و خوشمزه، انواع نوشیدنی ها، پکیج های کامل بهداشتی و ملحفه های وکیوم شده می باشد.

رزرو بلیط قطار نورالرضا

علاوه بر خرید، رزرو بلیط قطار نور الرضا نیز اقدامی هوشمندانه و منطقی برای سفر در روز های آینده می باشد. شما می توانید برای رزرو بلیط قطار نور از طریق سایت قوی سیاه پارسیان اقدام فرمایید، که با پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته شما هیچ مشکلی نخواهید داشت.

قیمت بلیط قطار نورالرضا

عواملی نظیر کلاس سفر، زمان سفر و فاصله ی کیلومتری بین مبدا و مقصد در تعیین قیمت بلیط تاثیر گذار می باشند. برای اطلاع از قیمت به روز شده ی بلیط ها از طریق یکی از راه های ارتباطی سایت قوی سیاه پارسیان با ما در تماس باشید.

بهترین روش خرید بلیط قطار نورالرضا
بهترین روش خرید بلیط قطار نورالرضا

امکانات قطار نورالرضا

با توجه به سطح کلاس بلیط شما امکانات قطار تعیین می شود؛ اما بعضی از خدمات و امکانات برای تمام کلاس ها و درجه ها مشترک می باشد که ما در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

واگن های قطار نور الرضا شامل ۱۰ کوپه چهار نفره می باشند که فضای بسیار مناسبی برای مسافران فراهم کرده است. یک عدد میز کوچک تاشو نیز در بین صندلی ها تعبیه شده است تا بتوانید در هنگام استفاده از لپ تاپ یا تبلت و همچنین سرو غذا از آن به راحتی استفاده نمایید.

از سیستم تهویه مطبوع شرکت FAIVELEY آلمان که در زمینه ی سیستم های تهویه حرفی برای گفتن دارد، در این قطار استفاده می شود. طراحی این سیستم بر اساس شرایط محیطی بین ۲۵ تا ۵۰ درجه ی سانتی گراد و شرایط داخلی در تابستان ۲۲ درجه ی سانتی گراد، قابلیت تنظیم شدن دارد.

سیستم ترمز های واگن ها از نوع KNORR آلمان است که با طراحی ۳ دیسک ترمز بر روی هر محور، ضریب اطمینان ایمنی بیشتری را موجب می شود.

در نظر گرفتن پریز های برق برای واگن ها از دیگر اقداماتی است که مسافرین برای شارژ کردن وسایل الکترونیکی خود از آن استفاده می کنند. همچنین کوپه های قطار نور الرضا مجهز به عایق صوتی و حرارتی می باشند که می توانید با آرامش بیشتر در کوپه ی خود به استراحت بپردازید. هر یک از واگن ها دو درب کشویی الکتروپناماتیکی در یک سمت دارند. درب ها و تمامی مکانیزم های کنترلی از کمپانی IFE آلمان تهیه شده است.

از دیگر امکاناتی که در نظر گرفته شده می توان به رخت آویز، مجله و کتاب، چراغ مطالعه، چراغ خواب، ویلچر، سطل زباله، نردبان، دو عدد پیجر برتی فرا خواندن مهمانداران و … اشاره کرد. علاوه بر این ویژگی های مثبت و خاص با اطمینان خاطر می توانید این قطار را انتخاب کنید چرا که بسیار با امنیت و مطمئن می باشد.

وجود دو دستگاه سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به صورت جداگانه در هر کوپه برای راحتی مسافرین نیز از خصوصیات مثبت قطار نور الرضا می باشد.

در ضمن یکی از اقدامات جالب توجه این قطار اختصاص دادن یک واگن به صورت مجزا برای بانوان است که برای اولین بار این کار را در ایران بنیان گذاری کرد.

امکانات اختصاصی قطارهای نورالرضا

خدمات و امکاناتی که برای فرست کلاس این قطار اختصاص یافته، آن را به یک هتل پنج ستاره ی بسیار شیک و لوکس شبیه کرده است. از لحظه ی ورود شما به این قطار خدماتی که در نظر گرفته شده، صورت می پذیرد. پذیرایی با نوشیدنی به عنوان خوشامدگویی، ارائه غذای با کیفیت، تحویل پکیج کامل که شامل دمنوش، چای، نسکافه، قند، بیسکوییت، شکلات، آجیل، میوه، مسواک، دستمال کاغذی، خمیر دندان، شانه و … از جمله خدمات اولیه ی این قطار است.

در بیزینس کلاس همانند فرست کلاس خدمات و امکانات خوبی فراهم است. پذیرایی از مسافران با غذاهای لذیذ و خوشمزه، میان وعده های مغذی، نوشیدنی های گرم و سرد و تحویل بسته های بهداشتی، از جمله ویژگی های آن است.

خدمات کلاس اکونومی قطار نورالرضا نیز بسیار مناسب می باشد. بنا به این امر اگر بودجه ی کمتری را برای تهیه بلیط در نظر گرفته اید، حتما کلاس اکونومی را برای بلیط خود انتخاب کنید. پذیرایی به وسیله ی فینگر فود های متنوع، نوشیدنی، کاپ کیک، ارائه ی بسته ی بهداشتی و … از دیگر ویژگی های این درجه از قطار می باشد.

برای بعضی از مسیر های  قطار نور الرضا، کلاس معمولی نیز در نظر گرفته شده است. خدماتی نظیر پذیرایی با آبمیوه، آب معدنی، بیسکوییت، چای، بسته بهداشتی ارائه می شود که با توجه به هزینه ای که می پردازید کاملا معقول و منطقی است.

جمع بندی نهایی

همانطور که در این مطلب دیدیم، این قطار نه تنها امنیت و امکانات ویژه را گرد هم آورده؛ بلکه با کلاس بندی سفرها توانسته حق انتخاب بیشتری به مسافرین بدهد. بنابراین شما با توجه به بودجه و امکانات ضروری موردنیاز خود می توانید به سادگی تصمیم گیری کنید. قوی سیاه پارسیان مفتخر است که خرید بلیط قطار نورالرضا را به صورت تلفنی در اختیار مسافرین عزیز گذاشته و با قیمتی مناسب می توانید در کوتاهترین زمان، بلیط خود را تهیه کنید.


پورتال حمل و نقل ریلی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

  • منبع خبر : /آگهی/