بهای بلیت قطارهای حومه ای
بهای بلیت قطارهای حومه ای
جدیدترین بهای بلیت قطارهای حومه ای منتشر شده به همراه روش های تهیه بلیت این قطارها ارائه شده است. آخرین نرخ اعلام شده ی بلیت قطارهای حومه ای، مربوط به آبان ماه سال 1402 در ادامه قابل مشاهده می باشد.

بهای بلیت قطارهای حومه ای

بهای بلیت قطارهای حومه ای
بهای بلیت قطارهای حومه ای

این قطارها، قطارهایی هستند که در شعاع ۱۰۰ کیلومتری یک کلان‌شهر و برای دسترسی ساکنین شهرهای اقماری به این کلان‌شهر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

غالب مسافرین قطارهای حومه ای با هدف رفتن به سر کار و برگشت به خانه اين قطار را مورد استفاده قرار مي‌دهند.

حرکت به موقع در سفر به سمت کلانشهر، سرعت بالا، حداقل توقف در ايستگاه بين راهي از ويژگي‌هاي اين قطار در وضعيت ايده‌آل است.

قطارهای حومه ای تقریباً در حوزه یک ناحیه راه آهن تردد می‌کنند.

اغلب مسافرین این قطار با هدف انجام کارهای اداری و خرید و معالجه از ایستگاه های بین راه به یک شهر مهم در آن ناحیه سفر میکنند و شب را در مقصد اقامت نمی نمایند و به مبدأ برمیگردند.

از ویژگی های این نوع قطارها عدم حساسیت زياد مسافرين به تأخيرات و توقف در تمام ايستگاه های بين راهی و وجود فضاي اندکی برای بار مسافر است.

بيشتر مسيرهای حومه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ای زمان‌های سير تا دو ساعت و مسافت‌های تا ۲۰۰ کيلومتر را شامل میشود.

تفاوت قطار های حومه ای با قطار های بین شهری در این است که مسافران در اکثر مسیر ها نیازی به رزرو بلیت از قبل ندارند و با حضور در هر ایستگاه تحت پوشش، می توانند نسبت به انجام سفر اقدام نمایند.


بهای بلیت قطارهای حومه ای

(جدیدترین قیمت های اعلام شده از سوی شرکت راه آهن)
بروز شده در ۶ / آبان ماه / ۱۴۰۲
بهای بلیط قطارهای حومه ای
بهای بلیط قطارهای حومه ای



👇برنامه حرکت قطارهای حومه ای را مشاهده کنید👇


روش های تهیه بلیط قطارهای حومه ای:
روش های تهیه بلیط قطارهای حومه ای
روش های تهیه بلیط قطارهای حومه ای

در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران قطار های حومه ای سامانه ۵۱۴۹ بعنوان پل ارتباطی راه آهن و مسافران در نظر گرفته شده است.

مسافران می توانند با تماس با شماره ۵۱۴۹-۰۲۱ هرگونه پینهاد، انتقاد یا شکایات خود را طرح نمایند. پس از ثبت تقاضای مسافران بلافاصله به موضوعات مطرح شده از سوی کارشناسان رسیدگی خواهد شد.