برنامه حرکت قطار بستان آباد – مشهد + قیمت بلیت
برنامه حرکت قطار بستان آباد – مشهد + قیمت بلیت
مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که با افتتاح خط ریلی بستان آباد - میانه و در صورت راه اندازی بخشی باقیمانده این خط ریلی تا تبریز مسیر ریلی تا تهران نسبت به خط ریلی گذشته پنج ساعت کوتاه تر میشود.

برنامه حرکت قطار بستان آباد – مشهد + قیمت بلیت

برنامه حرکت قطار بستان آباد - مشهد + قیمت بلیت
برنامه حرکت قطار بستان آباد – مشهد + قیمت بلیت

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که با افتتاح خط ریلی بستان آباد – میانه و در صورت راه اندازی بخشی باقیمانده این خط ریلی تا تبریز مسیر ریلی تا تهران نسبت به خط ریلی گذشته پنج ساعت کوتاه تر میشود.

سعید رسولی گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به آذربایجانشرقی یکی از مهمترین پروژه ها خط ریلی میانه – بستان آباد به طور ۱۳۲ کیلومتر بود و این پنجمین پروژه ای است که در حوزه توسعه حمل و نقل ریلی و پس از همدان، کرمانشاه، ارومیه و رشت به بهره برداری می رسد و شاهد اتصال این منطقه به شبکه سراسری ریلی هستیم.

وی با اشاره به اینکه خط ریلی تبریز – تهران از مراغه عبور میکرد و حدود ۱۲ ساعت و ۳۰ دقیقه سیر آن طول می کشید، گفت: با بهره برداری از این پروژه، مسیر بستان آباد تا تهران هشت ساعته طی میشود و با اتصال بستان آباد به تبریز که امیدواریم تا سال آینده به بهره برداری برسد، در صددیم سفر ریلی از تبریز تا تهران را پنج ساعت کوتاه تر کنیم و این یکی از ویژگی های این خط ریلی جدید است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های این پروژه این است که بر خلاف دیگر خطوط ریلی به صورت دو خطه احداث شده است و بر اساس سنت حسنه ای که از ابتدا داشتیم در همان روز افتتاح ۱۶۰ نفر از خانواده های شهدای بستان آباد و شهرهای مجاور را به مشهد مقدس بردیم که این قطارها بصورت ۱۰۰ درصد بازسازی شده توسط صنایع داخلی است.
🔻برنامه حرکت قطار بستان آباد – مشهد + قیمت بلیت

به گزارش روابط عمومی راه آهن آذربایجان؛ این قطار روزهای شنبه، سه شنبه و جمعه هر هفته راس ساعت ۱۵:۲۵ عصر از ایستگاه راه آهن بستان آباد حرکت و در ساعت ۱۱:۴۰ قبل از ظهر روزهای دوشنبه، پنج شنبه و یکشنبه از مشهد به بستان آباد مراجعت می نماید .

لازم به ذکر است قیمت بلیت این قطار ۱۲۷٫۵۰۰ تومان است. متقاضیان سفر با این قطار میتوانند بلیت این قطار را از مراکز فروش بلیت طرف قرارداد راه آهن در سطح کشور و سایت اینترنتی rai.ir خریداری نمایند ضمنا سامانه صدای مسافر شرکت راه آهن آماده پاسخگوئی به سؤالات و پیشنهادات هموطنان عزیز است.

برنامه حرکت قطار خاوران-تبریز

برنامه حرکت قطار خاوران-تبریز
برنامه حرکت قطار خاوران-تبریز