شنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۳ Saturday / 27 July / 2024
×
بر اساس مصوبه شورای شهر تهران نرخ کرایه و بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در سالجاری ۲۵ درصد افزایش خواهد داشت که براساس اعلام فرمانداری تهران از اول اردیبهشت این افزایش اعمال خواهد شد.
قیمت بلیت مترو تهران

قیمت بلیت مترو تهران

قیمت بلیت مترو تهران
قیمت بلیت مترو تهران

🚇 اعمال تغییر قیمت بلیت متروی تهران و حومه از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

طبق مصوبه اعمال تغییر نرخ کرایه حمل و نقل عمومی شهر تهران که به تأیید شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداری تهران رسید، همانند سنوات گذشته از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ این تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده انجام میشود.

📌بخوانید: افزایش متوسط ۲۳ درصدی نرخ بلیت مترو از ابتدای اردیبهشت

گفتنی است میانگین چهار نوع بلیت متروی تهران و حومه، حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

نرخ بلیت مترو تهران در سال ۱۴۰۳

قیمت بلیت متروی تهران 1403
قیمت بلیت متروی تهران ۱۴۰۳

📊میزان تغییرات قیمت بلیت متروی تهران نسبت به سال گذشته📊

میزان تغییر قیمت بلیت متروی تهران نسبت به سال گذشته – قیمت ها به تومان
کاهش فاصله حرکت قطارها در خط ۷ مترو تهران
متروی تهران

توضيحات انواع بلیت مترو تهران:

بلیت تک سفره حومه (QR): مخصوص استفاده در ایستگاه‌های خط ۵ مترو می‌باشد (به استثنای ایستگاه صادقیه و ارم سبز) که مسافران محترم با این نوع بلیت می‌توانند بدون محدودیت مسافت طی شده از مبدأ یا به مقصد ایستگاه‌های ذکر شده در خطوط مختلف مترو مسافرت نمایند.

بلیت تک سفره ایستگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی (QR): مخصوص استفاده مسافران محترم ایستگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی (هشتگرد) می‌باشد که مسافران با خرید این نوع بلیت می‌توانند بدون محدودیت مسافت طی شده از مبدأ یا به مقصد ایستگاه هشتگرد در خطوط مختلف مترو مسافرت نمایند. این بلیت فقط مخصوص استفاده در شبکه مترو می‌باشد.

بلیت تک سفره شهر پرند (QR): به مسافرانی گفته می‌شود که از مبدأ یا به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) یا شهرپرند در شبکه متروی تهران مسافرت نمایند.

 

یک پاسخ به “قیمت بلیت مترو تهران”

  1. واهن گفت:

    با توجه به نرخ بلیت تک سفره داخل شهری با مترو ۲۵۰۰۰ ریال میباشد در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ حدود ساعت ۱۴ از ایستگاه سبلان تا فدک ( فقط یک ایستگاه مبلغ ۲۸۰۰۰ ریالاز کارت مترو کسر شده علت چی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *