سامانه پیامکی قطارهای حومه ای راه اندازی شد
سامانه پیامکی قطارهای حومه ای راه اندازی شد
با توجه به این‌که بیش‌تر مسافران قطارهای حومه ای، روزانه و مستمر هستند و از قبل بلیط تهیه نمی‌کنند، این نیاز رادارند تا از بروز تغییرات فصلی، احتمالی و لغو برنامه‌های حرکت قطارهای حومه ای اطلاع داشته باشند.

سامانه پیامکی قطارهای حومه ای راه اندازی شد.

معاون مسافری راه آهن گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۰۰ برای اطلاع‌رسانی دقیق به مسافران قطارهای حومه ای راه‌اندازی شد و مسافران می‌توانند با عضویت در این سامانه (ارسال عدد صفر به سامانه پیامکی)، از اخبار و تغییرات احتمالی برنامه حرکت قطار مسیر مورد نظر خود مطلع شوند.

به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، میرحسن موسوی افزود: با توجه به این‌که بیش‌تر مسافران قطارهای حومه ای، روزانه و مستمر هستند و از قبل بلیط تهیه نمی‌کنند، این نیاز رادارند تا از بروز تغییرات فصلی، احتمالی و لغو برنامه‌های حرکت قطارهای حومه ای اطلاع داشته باشند.

وی ادامه داد: مسافران قطارهای حومه‌ای برای اطلاع از جزییات بیش‌تر می‌توانند به سایت قطارهای حومه ای به آدرس commuterrail.rai.ir مراجعه و اطلاعات دقیق‌تر را به صورت لحظه‌ای دریافت کنند.

فرآيند ثبت نام در سامانه پیامکی قطار های حومه ای

فرآيند ثبت نام در سامانه پیامکی قطار های حومه ای

 

بهای بلیط قطارهای حومه ای

جهت مشاهده بهای بلیط قطارهای حومه ای روی تصویر کلیک کنید

سیاست کلی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تثبیت برنامه حرکت قطارها وعدم تغییر در برنامه حرکت قطارهای حومه ای است؛ اما به دلایل متعددی برخی تغییرها در برنامه حرکت قطارها ناگزیر است.

دلایلی مانند تغییرات فصل و تغییر افق نماز، حرکت قطارهای حومه ای را که به صورت مشترک از شبکه ریلی استفاده می‌کنند متاثر می‌سازد و یا در مواردی که مسدودی خط و حادثه‌ای موردی اتفاق می‌افتد، اجبار به تغییر برنامه حرکت قطارها وجود دارد.