شنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۳ Saturday / 27 July / 2024
×
مدیرعامل شرکت ریلی رجا از راه اندازی قطار ارومیه - مشهد و بالعکس خبر داد و گفت: قطار این مسیر متشکل از واگن های ۴ تخته خلیج فارس و ۶ تخته میلاد است.
راه اندازی قطار ارومیه – مشهد + قیمت بلیت

راه اندازی قطار ارومیه – مشهد + قیمت بلیت

راه اندازی قطار ارومیه - مشهد + قیمت بلیت
راه اندازی قطار ارومیه – مشهد + قیمت بلیت

در راستای توسعه خدمات دهی به هموطنان گرامی برای سفر به مشهد مقدس، قطار ارومیه – مشهد و بالعکس راه اندازی شد.

با قطار ارزان تر، ایمن تر و راحت تر از ارومیه به مشهد سفر کنید

رجبی مدیرعامل شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: این شرکت بنا به نیاز مسافران و در راستای گسترش خدمات ریلی به هم وطنان، امکان سفر ریلی به صورت مستقیم در مسیر ارومیه- مشهد و بالعکس را برای زائران حضرت ثامن الحجج (ع) فراهم کرد.

📌 مدیرعامل شرکت رجا در خصوص ظرفیت‌ و زمان های حرکت این قطار گفت: قطار ارومیه- مشهد با ظرفیت حدودی ۴۲۰ نفر در مرحله نخست در دی ماه سال جاری از روزسه شنبه مورخه ۱۰ /۱۰ /۱۳۹۸تا اطلاع ثانوی بصورت شش روز یکبار حرکت میکند که در صورت افزایش تقاضا، امکان افزایش سیر قطار وجود دارد.

وی در خصوص نوع قطار و قیمت بلیت ارومیه – مشهد داشت: قطار مذکور به صورت ترکیبی و متشکل از واگن های ۴ تخته خلیج فارس با بهای ۱۳۱ هزار و ششصد تومان و ۶ تخته میلاد با بهای ۱۱۱ هزار تومان است که در طی مسیر از ارومیه در ایستگاه های مهاباد، مراغه، میانه، زنجان، قزوین، تهران، سمنان، دامغان، شاهرود، نقاب، نیشابور توقف داشته و بعد از حدود ۲۵ ساعت به مشهد مقدس می رسد.

ایستگاه های مسیر قطار ارومیه – مشهد:
ایستگاه های مسیر ریلی ارومیه - مشهد
ایستگاه های مسیر ریلی ارومیه – مشهد

حرکت این قطار از ارومیه به مشهد در ساعت ۲۰ : ۱۲ و مراجعت این قطار از مشهد در ساعت ۲۰ :۲۳ خواهد بود.

ایستگاه های مسیر قطار مشهد – ارومیه:
ایستگاه های مسیر ریلی مشهد - ارومیه
ایستگاه های مسیر ریلی مشهد – ارومیه

وی اظهار داشت: برای سفر از ارومیه به مشهد مقدس و بالعکس در مقایسه با شقوق مختلف حمل و نقلی، در حال حاضر قطار ارزان تر، راحت تر و ایمن تر از سایر وسایل حمل و نقلی می باشد.

متقاضیان سفر با قطار ارومیه- مشهد برای دریافت اطلاعات بیشتر اعم از: روزها و ساعت های حرکت، نحوه خرید بلیت و … می توانند علاوه بر سایت رجا، با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ از اقصی نقاط کشور تماس حاصل کنند.


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *