خاتمه قرارداد برقی سازی تهران – مشهد
مازیار یزدانی معاون فنی و زیربنایی راه آهن طی نامه رسمی به تاریخ ۳۰/مردادماه/۹۸ با اشاره به اینکه این قرارداد ۱۵ ماه به طول انجامیده و نظارت و ارزیابی عملکرد پیمانکار در پاره ای از موارد عملا ممکن نبوده است، اعلام کرد که این قرارداد خاتمه یافته است.
یزدانی در این نامه خطاب به «صافی» مدیر مشارکت مشانیر، هگزا، اینکو و ژئودیتا نوشت: «با توجه به گذشت بیش از ۱۵ ماه و عدم پاسخ مناسب طرف چینی در ارائه ضمانتنامه حسن انجام کار بهمنظور فعالسازی تامین و عقد قرارداد مالی پروژه و متعاقب آن عدم امکان عقد و تنفیذ قراردادهای مورد نیاز به پیمانکاران و سازندگان داخلی و خارجی، انجام بخشهای دوم و سوم شرح خدمات مشاور کارفرما (کنترل و تایید گزارشات پیمانکاران و سازندگان و نظارت کارگاهی و عالیه) از سه بخش اصلی شرح خدمات قرارداد عملا ممکن نبوده و بهواسطه مشخص نبودن زمان فعال شدن مجدد پروژه برقیسازی راهآهن تهران-مشهد، و از سوی دیگر تعییرات شرایط زمین مسیر پروژه، با گذشت زمان و نیز تغییرات احتمالی در الزامات پروژه برقیسازی در زمان شروع مجدد پروژه، احتمال عدم استفاده از نتایج بدست آمده از مطالعات بخش اول شرح خدمات (انجام عملیات اصلاح و ارتقاء) را در آینده افزایش میدهد. لذا از تاریخ ارسال این نامه، قرارداد خدمات مهندسی، طراحی و نظارت بر طرح برقیسازی راهآهن تهران-مشهد بین راهآهن ج.ا.ا و مشارکت مشانیر-هگزا-اینکو-و ژئودیتا به شماره قرارداد ۴۰۰/۳۹۶۰۲ مورخ ۹۶/۳/۲۴ براساس بند ۱ ماده۲۲ خاتمه یافته اعلام می گردد.»
دیدگاهتان را بنویسید