شنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۳ Saturday / 27 July / 2024
×
صنعت ریلی تأثیر خوبی بر توسعه و تسهیل حمل‌ونقل در شهرها داشته و کاهش ترافیک و هزینه جابه‌جایی نیز از دیگر مزایای آن است.
امضای تفاهم نامه همکاری مترو و جهاد دانشگاهی

امضای تفاهم نامه همکاری مترو و جهاد دانشگاهی

بعد از ظهر امروز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۷ تفاهم‌نامه‌ی همکاری دوجانبه بین جهاددانشگاهی و شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه(مترو) در راستای بهره‌برداری، توسعه‌ی تجهیزات، بومی‌سازی فناوری‌های مرتبط و حمایت از ساخت داخل در حوزه‌ی حمل‌ونقل ریلی منعقد شد.

امضای تفاهم نامه همکاری مترو و جهاد دانشگاهی

امضای تفاهم نامه همکاری مترو و جهاد دانشگاهی

مراسم امضای و مبادله تفاهم نامه همکاری صنعت ریلی شرکت مترو تهران و جهاد دانشگاهی با محوریت «شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر»‌ انجام شد.

مدیرعامل راه‌آهن شهری تهران و حومه، با اشاره به موضوع تفاهم نامه، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی شجره طیبه و مجموعه ارزشی است که همه به آن اشراف دارند.

علی امام افزود: با استقرار تیم جدید مدیریت شهری این جهاد دانشگاهی بود که پیشنهاد همکاری با صنعت ریلی شهری را داد تا روابط دانشگاه و شهرداری بهتر از گذشته باشد.

به گفته وی، این تفاهم‌نامه تعهداتی را به همراه خواهد داشت که با همراهی جهاد دانشگاهی میزان اجرای آنها را شاهد خواهیم بود.

امام گفت: امیدوار هستیم که روزی برسد تا برای خرید و ساخت واگن، نیاز خارجی نداشته باشیم. این مهم با همکاری جهاد دانشگاهی قطعاً محقق خواهد شد.

در ادامه رئیس جهاد دانشگاهی تصریح کرد: صنعت ریلی تأثیر خوبی بر توسعه و تسهیل حمل‌ونقل در شهرها داشته و کاهش ترافیک و هزینه جابه‌جایی نیز از دیگر مزایای آن است.

طیبی در ادامه ابزار داشت: جهاد دانشگاهی در همراهی با مدیریت شهری کار در بخش صنعت ریلی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *