آمادگی اداره کل راه آهن خراسان جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی
آمادگی اداره کل راه آهن خراسان جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی
محمدهادی ضیایی مهر، مدیرکل راه آهن خراسان از آمادگی کامل اداره کل راه آهن خراسان جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران ریلی نوروز خبر داد.

آمادگی اداره کل راه آهن خراسان جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی

محمدهادی ضیایی مهر، مدیرکل راه آهن خراسان از آمادگی کامل اداره کل راه آهن خراسان جهت ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی که با قطار عازم مشهد میشوند خبر داد.

مدیرکل راه آهن خراسان با بیان این مطلب گفت: با توجه به برگزاری جلسات مرتبط با قطارهای مسافری نوروزی در محل ستاد و همچنین برگزاری جلسات با نمایندگان شرکت های مالک قطارهای مسافری در منطقه خراسان درخصوص تمهیدات نوروزی، برنامه های جامع و مختلفی در حوزه ریلی استان در ایام نوروز ۱۳۹۸ پیش بینی شده است.

ایستگاه راه آهن مشهد
ایستگاه راه آهن مشهد

محمدهادی ضیایی مهر افزود: تشکیل ستاد نوروزی در این اداره کل و تعیین کشیک های ارشد به صورت شبانه روزی جهت نظارت لازم بر امور محوله، نظافت،غبارروبی و رفع نواقص احتمالی در کلیه مساجد، سرویس های بهداشتی و اماکن ایستگاهی مرتبط با مسافرین و زائرین امام هشتم(ع)،زیبا سازی،گل آرائی و نورپردازی در سالن های ایستگاه های حوزه استحفاظی اداره کل، پیش بینی انجام مستمر بازدید از قطارهای مسافری در مبدا حرکت و حین سیر از جمله موارد پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: پیش بینی و آمادگی کامل قطار نجات، سالن مسافری، ماشین های آتش نشانی جهت استفاده در زمان ضرورت، اجرای سفره هفت سین در ایستگاه راه آهن مشهد و برنامه ریزی جهت بازدید متقاضیان از موزه ریلی در ایستگاه مشهد و ارتقا خدمات در قطارهای مسافری در ایام نوروز و اهدا هدیه به مسافرین در چارچوب برنامه های تدوین شده از دیگر برنامه های اجرایی خواهد بود.

همچنین در راستای تکریم زائران و مجاوران معزز امام هشتم (ع) و ارتقا سطح ارائه خدمات و جهت رفاه حال مسافران و پر کردن زمان انتظار ایشان در سالن ایستگاه مشهد، تعداد ۳۰ عدد صندلی استراحت با اعتباری در حدود ۳۸۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است: درج اطلاعات مربوط به ساعت حرکت قطارهای مسافری و آخرین وضعیت سیرو حرکت قطارها در ایام نوروز در سایت اداره کل راه آهن خراسان اطلاع رسانی می شود.

جهت مشاهده آخرين وضعيت قطارهاي مسافري در۲۴ ساعت گذشته اداره کل راه آهن خراسان روی دکمه زیر کلیک کنید: