ظهر روز سهشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ همزمان با دویست و شانزدهمین پویش امید و افتخار، ایستگاه مترو ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه خط 7 متروی پایتخت به بهره برداری رسید.
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از اجرای طرح «تهرانگردی با مترو» خبر داد و گفت: همزمان با طراحی نقشههای تخصصی گردشگری برای ۲۴ ایستگاه مترو، نقشه جامع گردشگری کل شبکه متروی تهران نیز تهیه و در ایستگاهها نصب و توزیع خواهد شد.