۱۰ ساعت حبس مسافران در قطار قم-مشهد
۱۰ ساعت حبس مسافران در قطار قم-مشهد
خبرگزاری تسنیم از مسافران یکی از قطارهای عازم به شهر مشهد درباره نحوه سرویس دهی و خدمات رسانی و گلایه ی مسافران که حدود 10 ساعت با خرابی و توقف قطار در سرما مانده اند روایتی تهیه کرده است که خلاصه ی آن در ادامه آورده شده است:

۱۰ ساعت حبس مسافران در قطار قم-مشهد

۱۰ ساعت حبس مسافران در قطار قم-مشهد
۱۰ ساعت حبس مسافران در قطار قم-مشهد

بیش از ۱۰ ساعت است که قطار قم به مقصد مشهد در ۴۰ کیلومتری شهر مشهد دچار نقص فنی شده و مسافران بدون توجه مسئولان و بدون امکانات در قطار سرما مانده اند.

خبرگزاری تسنیم از مسافران یکی از قطارهای عازم به شهر مشهد درباره نحوه سرویس دهی و خدمات رسانی و گلایه ی مسافران که حدود ۱۰ ساعت با خرابی و توقف قطار در سرما مانده اند روایتی تهیه کرده است که خلاصه ی آن در ادامه آورده شده است:

بیش از ۱۰ ساعت است که قطار شرکت مسافربری رجا از شهر قم به مقصد مشهدمقدس در ۴۰ کیلومتری مشهد متوقف شده ‌و با وجود هوای سرد خراسان رضوی که شب گذشته سردترین استان کشور بود مسافران این قطار بدون هیچگونه امکانات و پاسخگویی از سوی مسئولین مربوطه در قطار حبس شده‌اند.

روایت یک مسافر قطار: متاسفانه برق و بخاری قطار هر دو قطع است و با توجه به سرمای هوا مسافران شرایط بسیار سختی را می‌گذرانند؛ در این قطار حداقل ۴۰۰ مسافر حضور دارد که در میان مسافران نوزاد، کودک و افراد سالمند وجود دارد اما متاسفانه از دیشب تا هم‌اکنون هیچکس پاسخگوی مسافران نیست.

خدمت رسانی، پاسخگویی بسیار ضعیف است حتی به مسافران آب، چای و یا نانی در این ساعات داده نشده است و ما با توجه به اینکه به اردو میرفتیم مواد غذایی که برای اردو تهیه کرده بودیم را بین مردم توزیع کردیم و پس از این اقدام ما تازه خدمه قطار کیک و آبمیوه بین مردم توزیع کردند.


جهت مشاهده متن کامل این روایت به سایت اشاره شده مراجعه نمایید. در صورتی که بطور رسمی از طرف راه آهن یا شرکت های مسافری ذی ربط اطلاعیه ای در این خصوص صادر گردد در ادامه همین پست اضافه خواهد شد.

📌 22 دی ماه | بخوانید: تمامی قطارهای مسافری به سیر خود ادامه می دهند

📌 23 دی ماه | بخوانید: حذف تعدادی از قطارهای محور تهران-مشهد و بالعکس به منظور رعایت ایمنی

  • منبع خبر : تسنیم