کدام یک از هتل های کیش هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت منصفانه هستند
کدام یک از هتل های کیش هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت منصفانه هستند
در وضعیت اقتصادی فعلی مهم تربن نکته ای که  گردشگران به آن اهمیت می دهند، پرداخت قیمت مناسب برای سفر است. حال اگر این سفر به کیش باشد که باید برنامه ریزی دقیق تری انجام شود تا علاوه بر رزرو یک هتل در کیش، تعدادی از تفریحات کیش را نیز انجام دهند.

کدام یک از هتل های کیش هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت منصفانه هستند

در وضعیت اقتصادی فعلی مهم تربن نکته ای که گردشگران به آن اهمیت می دهند، پرداخت قیمت مناسب برای سفر است. حال اگر این سفر به کیش باشد که باید برنامه ریزی دقیق تری انجام شود تا علاوه بر رزرو یک هتل در کیش، تعدادی از تفریحات کیش را نیز انجام دهند. اما سوال اصلی اینجاست که کدام یک از هتل های کیش قیمت به صرفه و خدماتی مطلوب دارند؟ آیا با رزرو هتل های ۵ ستاره مانند هتل میراژ کیش، هتل ترنج کیش یا هتل داریوش کیش می توان سفری عالی به کیش را تجربه کرد؟ اگر شما هم به دنبال جواب ین سوالات هستید همراه پرشین هتل باشید.

در انتخاب هتل های کیش به چه موردی دقت کنیم؟

زمانی که می خواهید رزرو هتل های کیش را انجام دهید به این موضوع دقت کنید که کدام هتل کیش صبحانه و نهار را در زمان رزرو اتاق ارائه می دهد. نکته دیگر این که حتما در زمان رزرو هتل کیش به امکانات و موقعیت آن هتل توجه کنید. ضمن این که حتما قبل از رزرو هتل نظرات میهمانانی که در هتل اقامت داشته اند را بخوانبد تا تصمیم گیری درستی داشته باشید. در ادامه به تعدادی هتل کیش اشاره می کنیم که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت منصفانه هستند.

نمای بیرونی هتل ارم کیش
نمای بیرونی هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

بدون شک اسم هتل ارم کیش برای هر کسی آشنا است. هتل ارم کیش یک هتل ۴ ستاره است که از نظر امکانات و خدمات با توجه به لول خود عالی می باشد. هتل ارم کیش دارای ساختمانی پلکانی است که همین موضوع سبب می شود ۷۰ درصد اتاق های هتل چشم اندازی رو به دریا داشته باشند. از امکاناتی که در این هتل کیش وجود دارد می توان به استخر، سونا، جکوزی، رستوران، خدمات تاکسی سرویس، لابی مجهز و … اشاره کرد. ضمن این که با اقامت در هتل ارم کیش صبحانه و ناهار به صورت رایگان در اختیار شما خواهد بود.

هتل پانوراما کیش

یکی دیگر از هتل هایی که با ساختمان جذابش دل گردشگران را می برد، هتل پانوراما کیش است. هتل پانوراما کیش یک هتل ۵ ستاره است که خدماتی در خورشان ستاره هایش ارائه می دهد. مجموعه آبی مجهز اعم از سونای خشک و بخار، جکوزی و خدمات ماساژ، سالن تناسب اندام، خدمات تاکسی سرویس، گشت درون شهری و … همه از ویژگی های هتل پانوراما کیش است. با اقامت در این هتل ۵ ستاره کیش فقط صبحانه بوفه سلف سرویس، رایگان خواهد بود و برای وعده های نهار و شام باید هزینه پرداخت کنید.

نمای بیرونی هتل پانوراما کیش
نمای بیرونی هتل پانوراما کیش

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش در دسته بهترین هتل های کیش قرار می گیرد که ساختمانی جذاب و محوطه ای بسیار سبز دارد. این هتل کیش باداشتن اتاق هایی وسیع بهترین گزینه برای خانواده ها است. ضمن اینکه نزدیک بودن هتل میراژ کیش به مراکز خرید کیش و اسکله تفریحی کیش باعث شده تا بسیار مورد توجه باشد. در هتل میراژ کیش هم مجموعه آبی مجهز، سالن تناسب اندام ۳ رستوران مختلف و … طراحی شده است. لازم به ذکر است این هتل فقط صبحانه بوفه سلف سرویس رایگان ارائه می دهد.

هتل پانوراما کیش و هتل میراژ کیش انتخاب بهتری است یا هتل ارم کیش؟

در موارد بالا به شرح امکانات و خدمات هر یک  از هتل های میراژ کیش، هتل ارم کیش و هتل پانوراما کیش اشاره کردیم. اما تصمیم گیری درباره رزرو هر یک از هتل های کیش به عهده خود شما عزیزان است. ولی در حال حاضر پرشین هتل به شما پیشنهاد می دهد اتاق های هتلی هتل ارم کیش را رزرو کنید تا هم نهار و صبحانه رایگان و هم اقامتی با کیفیت را تجربه کنید. البته به این موضوع توجه کنید سوئیت های داخل محوطه هتل ارم کیش در حد یک هتل ۲ ستاره می باشد.

سوئیت زیبای هتل میراژ کیش
سوئیت زیبای هتل میراژ کیش

چگونه از یک سایت معتبر هتل رزرو کنیم؟

معیارهای زیادی برای هر شخص وجود دارد تا از یک سایت معتبر اقدامات لازم جهت رزرو هتل را انجام دهد. صحبت های بسیاری درباره شناخت یک سایت معتبر کرده ایم که از مهم ترین آن ها مواردی است که ذکر می گردد. داشتن یک یا چند دفتر و کارگزاری در شهرهای مختلف مزیتی مهم برای یک سایت معتبر محسوب می شود.

دوم این که سایت رزرواسیون هتل باید تمامی مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛ همچنین مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری داشته باشد. سوم این که به طور منظم و مداوم باید در دسترس باشد و از کاربران خود پشتیبانی به عمل آورد. با تمام این تفاسیر اگر علاقه مند به رزرو هتل کیش با کمترین قیمت هستید، حتما به سایت پرشین هتل مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱،۴۳۰۰۰۰۲۰ در ارتباط باشید.


پورتال حمل و نقل ریلی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

  • منبع خبر : /آگهی/