کارت سبز: بهترین راه مهاجرت به آمریکا
کارت سبز: بهترین راه مهاجرت به آمریکا
مهاجرت به آمریکا یکی از مسیرهایی است که بسیاری از افراد برای داشتن زندگی بهتر یا ادامه تحصیل آن را انتخاب می‌کند.

کارت سبز: بهترین راه مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا یکی از مسیرهایی است که بسیاری از افراد برای داشتن زندگی بهتر یا ادامه تحصیل آن را انتخاب می‌کند. به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم انواع روش‌های انجام این کار را بررسی کرده و چگونگی انجام مراحل یکی از بهترین و ارزان‌ترین آن‌ها، یعنی لاتاری را به شما آموزش دهیم. اگر به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه علاقه‌مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

کارت سبز: بهترین راه مهاجرت به آمریکا
کارت سبز: بهترین راه مهاجرت به آمریکا

مراحل مهاجرت به آمریکا

قبل از این‌که بخواهید اقدامات عملی لازم برای دریافت گین کارت آمریکا را انجام دهید، باید مراحلی را پشت سر بگذارید که در ادمه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

  • انتخاب نوع مهاجرت

قبل از هر کاری باید نوع مهاجرت خود را مشخص کنید؛ می‌خواهید به‌عنوان دانشجو، کارمند، سرمایه‌گذار یا غیره به این کشور بروید. شرایط پذیرش برای هر فرد متفاوت است. به‌طور مثال اگر می‌خواهید برای ادامه تحصیل به این کشور سفر کنید، باید مدارک و مستندات کافی درمورد میزان توانایی‌های خود ارائه دهید، زیرا دانشگاه‌های آمریکا به دنبال برترین‌ها در هر رشته هستند.

  • تعیین وضعیت

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کنید، مشخص کردن وضعیت حقوقی خودتان است، یعنی قصد دارید به‌عنوان یک فرد یا عنوان عضوی از خانواده مهاجرت می‌کنید؟

  • هزینه‌های مهاجرت

پس از مشخص کردن روش مهاجرت و وضعیت آن، زمان آن فرا رسیده است تا هزینه‌های انجام این کار را محاسبه کنید. به این نکته توجه داشته باشید که برای اقدام از طریق تمام روش‌های مهاجرت به آمریکا به جز لاتاری، باید هزینۀ زیادی را پرداخت کنید.

کارت سبز: بهترین راه مهاجرت به آمریکا

انواع روش‌های مهاجرت به ایالات متحده

همان‌طورکه گفتیم، روش‌های مختلفی برای دریافت گرین کارت آمریکا وجود دارد که در این بخش قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم:

  • کاری
  • ازدواج
  • از طریق تولد
  • مشاهیر، نخبگان و افراد بااستعداد
  • سرمایه‌گذاری
  • ثبت نام لاتاری
  • اسپانسرشیپ
  • پناهندگی

از بین روش‌های گفته‌شده، ثبت نام لاتاری یکی از ارزان‌ترین و بهترین راه‌هایی است که افراد مختلف می‌توانند برای مهاجرت به آمریکا از آن استفاده کنند. البته در صورتی که قصد دارید از هریک از روش‌های گفته‌شده کارهای دریافت گرین کارت خود را انجام دهید، کافی است با کارشناسان «مجموعۀ کارت سبز» ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند.

لاتاری گرین کارت آمریکا چیست؟

آمریکا یکی از کشورهایی است که هرساله تعداد زیادی برای مهاجرت به آن اقدام می‌کنند. این کشور به‌منظور تسهیل دریافت اقامت برای اتباع سایر کشورها، در سال ۱۹۹۰، قانونی را با نام ویزای تنوع نژادی تصویت کرد. به‌واسطۀ آن افراد می‌توانند در لاتاری که هرساله برگزار می‌شود ثبت نام کرده و شانس خود را برای دریافت گرین کارت امتحان کنند.

شرایط ثبت نام در این قرعه‌کشی بسیار آسان است؛ کافی است دیپلم یا مدرک بالاتری داشته باشید و نیازی به تسلط به زبان انگلیسی و مدارک مرتبط با آن ندارید. البته در حال حاضر استفاده از این امکان برای متولدین کشورهای چین، هند، انگلستان و… که تعداد زیادی از افراد ساکن آن‌ها قبلاً به آمریکا مهاجرت کرده‌اند وجود ندارد.

  • جالب است بدانید که بررسی‌های انجام‌شده از سال ۱۹۹۵ نشان می‌دهد به‌طور سالانه ۴۵۰۰ ایرانی در لاتاری مهاجرت به آمریکا برند شده‌اند.
  • به‌طور سالانه ۵۵۰ هزار نفر برای دریافت گرین کارت آمریکا از این طریق ثبت نام می‌کنند که تعداد محدودی از آن‌ها موفق به دریافت آن می‌شوند.

نحوۀ ثبت نام لاتاری در مجموعۀ کارت سبز

«کارت سبز» با آدرس اینترنتی www.cartesabz.net مجموعه‌ای است که بیش از ۱۲ سال سابقۀ فعالیت در این زمینه را دارد و کارشناسان آن در تمام طول مسیر ثبت نام لاتاری، اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای انجام اقدامات، در حال حاضر دو راه وجود دارد که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی کرده و توضیحاتی درمورد هرکدام ارائه می‌دهیم:

  • ثبت نام حضوری

در این روش شما باید فرم چاپ شده‌ای که از طرف مجموعه در اختیارتان قرار داده می‌شود را پر کنید. سپس آن را به همراه مدارک و مستندات لازم به کارشناس مربوط تحویل داده و هزینه‌های اداری و کارمزد مشخص‌شده را پرداخت کنید. بعد از انجام مراحل گفته‌شده بررسی‌های لازم برای رفع نقص انجام شده و در صورت وجود هرگونه مشکل، به شما اطلاع داده می‌شود تا آن‌ها را برطرف کنید. توصیه می‌کنیم در صورتی که مشکلی برای انجام کارهای کامپیوتری ندارید، از روش غیرحضوری که در ادامه به شما آموزش داده می‌شود استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن کارهایتان انجام شود.

پس از انجام قرعه‌کشی، نتایج از طریق ایمیل به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.

  • ثبت نام غیرحضوری

برای ثبت نام لاتاری جهت مهاجرت به آمریکا، کافی است در هر ساعت از شبانه‌روز، به وب‌سایت کارت سبز مراجعه کنید. سپس به پنل کاربری خود وارد شده و مشخصات خود را تکمیل کنید. درنهایت از طریق همین بخش وارد ثبت نام آنلاین شده و وضعیت تأهل خود را مشخص کنید و فرم مربوط به اطلاعات شخصی را تکمیل نمایید.

در این قسمت شما می‌توانید مشخصات همسرتان را وارد کرده یا از طریق گزینۀ “بعداً در پنل وارد می‌کنیم” از مرحلۀ گفته‌شده عبور کنید و اطلاعات محل سکونت خود را با دقت ثبت نمایید. پس از انجام مراحل گفته‌شده، احراز هویت شما انجام و در صورت تأیید، باید هزینه‌های لازم را پرداخت کنید و کد رهگیری خود را دریافت نمایید.

به این نکته توجه داشته باشید که در این روش، نتیجۀ قرعه‌کشی برای دریافت گرین کارت جهت مهاجرت به آمریکا، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود. البته خود شما نیز می‌توانید با در دست داشتن کد رهگیری و از طریق مراجعه به قسمت استعلام نتیجه، از وضعیت نهایی مطلع شوید.

جمع‌بندی

راه‌های مختلفی برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد که در این مقاله به آن‌ها اشاره کردیم. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید از طریق لاتاری اقامت خود را دریافت کنید، به شما توصیه می‌کنیم بخش‌های مختلف این مقاله را بادقت مطالعه کنید. در این مطلب، چگونگی انجام این کار در «مجموعۀ کارت سبز» را به شما آموزش دادیم تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، تمام مراحل را انجام دهید.

  • منبع خبر : /آگهی/