پیش فروش بلیت قطار تهران-کربلا
پیش فروش بلیت قطار تهران-کربلا
مرحله جدید فروش بلیت قطار ترکیبی تهران-کربلا برای بازه زمانی بهمن ماه 1402؛ که مصادف با ماه های رجب و شعبان است، آغاز شده است.

پیش فروش بلیت قطار تهران-کربلا

پیش فروش بلیت قطار تهران-کربلا
پیش فروش بلیت قطار تهران-کربلا
قطار ایران کربلا

پیش فروش بلیت قطارهای مسافری تهران-کربلا برای بهمن ماه ۱۴۰۲ که مصادف با ماه های رجب و شعبان است، آغاز شده است.

طبق برنامه ریزی های انجام شده قطار ترکیبی تهران کربلا روزهای شنبه از ایستگاه تهران حرکت می کند و مسافرین پس از عبور از مرز شلمچه، با اتوبوس از شلمچه تا بصره را طی نموده و از آنجا مجددا با قطار تا کربلا سیر خواهند نمود.

قطار برگشت نیز از شهر کربلا صبح روزهای شنبه هر هفته به سمت بصره و از آنجا با اتوبوس به مرز شلمچه و از شلمچه تا ایستگاه نهایی تهران به وسیله قطار حرکت می کند.

مدیر عامل راه آهن در خصوص نوع قطارهای مورد استفاده نیز گفت: قطار داخل ایران برای کلیه مسافرین ۴ تخته ۴ ستاره می باشد و در داخل عراق انواع اتوبوسی درجه ۱، اتوبوسی وی آی پی و کوپه ای می باشند.

گفتنی است هموطنان گرامی می توانند از زمان تعیین شده با توجه به نکات مربوطه از جمله دارا بودن گذرنامه معتبر از طریق وبگاه www.rai.ir به صورت اینترنتی و یا به طور همزمان از طریق دفاتر فروش حضوری بلیت قطار اقدام به خرید بلیت نمایند./انتهای اطلاعیه راه آهن

برنامه حرکت و قیمت بلیت قطار تهران-کربلا

برنامه حرکت و قیمت بلیت قطار تهران-کربلا
برنامه حرکت و قیمت بلیت قطار تهران-کربلا | بهمن ماه ۱۴۰۲

همچنین لازم بذکر است:

مدت زمان سیر این قطار ۱۸ ساعت در خاک ایران خواهد بود. ۲ ساعت برای تشریفات گذرنامه زمان لازم است، سپس ۳۰ کیلومتر زوار با اتوبوس تا بصره سیر می‌کنند و پس از آن، ۸ ساعت زمان سیر از بصره تا کربلا خواهد بود.

با توجه به تنوع واگن‌ها در مسیر بصره تا کربلا، قطار تهران – کربلا با ۳ قیمت عرضه می شود. گفتنی است که اعزام قطار از تهران به کربلا و بالعکس فقط در روزهای شنبه انجام می شود.

📌 آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت قطار تهران- کربلا

📅 بازه زمانی بهمن ماه

✅ از روز سه شنبه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ ✅

🎫خرید بلیت از سایت سفیر