معرفی قطارهای ۵ ستاره نور
معرفی قطارهای ۵ ستاره نور
قطار در ذهن بسیاری از مسافران یکی از گزینه‌های امن و راحت سفر است. قطارهای پنج ستاره نور با برخورداری از امکانات رفاهی متفاوت، مهمانداران آموزش دیده، سرویس پذیرایی و وعده غذایی شام با انواع غذاهای ایرانی، خدماتی در سطح کیفی روز دنیا پیشکش شما می کند.

معرفی قطارهای ۵ ستاره نور

معرفی قطارهای 5 ستاره نور
معرفی قطارهای ۵ ستاره نور

یکی از معتبرترین شرکت های ریلی که قطارها و خدمات با کیفیتی به مسافران ارائه می دهد شرکت حمل و نقل ریلی نورالرضا است. این شرکت ریلی کار خود را در ۱۳۸۵ شروع کرد و در حال حاضر مسافران را در مسیرهای ریلی مختلفی جا به جا می کند.

امکانات قطارهای ۵ ستاره نور

هر یک از واگن های قطار نور ۱۰ کوپه ۴ تخته دارد. کوپه های این قطار فضای بسیار مناسب و صندلی های راحتی دارند و شما به محض ورود به کوپه متوجه آن می شوید. دمای داخل کوپه ها را میتوانید با استفاده از دکمه های لمسی که در نوار بالای در ورودی کوپه تعبیه شده است تنظیم کنید.

بین صندلی های کوپه میز پذیرایی قرار دارد که میتوانید هنگام صرف غذا و نوشیدنی از آنها استفاده کنید. اگر به کمک مهماندار نیاز دارید کافی است از پیجرهای داخل کوپه استفاده کنید تا مهماندارهای مجرب و آموزش دیده در کوتاه ترین زمان ممکن به واگن شما سر بزنند.

مهماندار قطار ۵ ستاره نور
مهماندار قطار ۵ ستاره نور

در هر کوپه دو مانیتور روی دو دیوار نصب شده است که آرشیو متنوعی از فیلم و موسیقی دارد. برای تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی هدفون در داخل کوپه گذاشته شده است.

نمای داخل کوپه های قطار ۵ ستاره نور
نمای داخل کوپه های قطار ۵ ستاره نور

اگر پاوربانک همراهتان نیست، نگران تمام شدن شارژ موبایل و لپ تاپ و تبلت تان نباشید، کنار صندلی شما پریز وجود دارد و حتی میتوانید با خیال راحت در طول شب گوشی و وسیله الکترونیکی تان را شارژ کنید.

درهای کوپه عایق صدا هستند و رفت و آمد در راهرو در طول شب برای شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد. روزنامه و کتاب، رخت آویز، ویلچیر و چراغ خواب و چراغ مطالعه هم در طول سفر در اختیار شما گذاشته می شود.

نمای رستوران دو طبقه قطار ۵ ستاره نور
نمای رستوران دو طبقه قطار ۵ ستاره نور

انواع پلن ها و سطوح خدمات در قطارهای نور

۵ ستاره فرست کلاس

اگر موقع خرید بلیت خدمات فرست کلاس را انتخاب می کنید، در انتخاب غذا ۴ گزینه (چلو کباب میکس، اکبر جوجه، چلو جوجه مخصوص و باقلا پلو با گوشت) را خواهید داشت و میتوانید غذای مورد علاقه تان را انتخاب کنید. نوشیدنی هم شامل نوشابه، دلستر و دوغ قوطی است. وعده غذایی تان را میتوانید هم در داخل کوپه هم در رستوران صرف کنید.

در این کلاس به محض ورود با نوشیدنی خوشامدگویی از شما پذیرایی میشود و سرویس چای، نسکافه، دمنوش، قند و نبات و شیرینی و شکلات و کاکائو هم به همراه گل های طبیعی از قبل روی روی میز پذیرایی داخل کوپه قرار گرفته است. برای دسر میتوانید سالاد، ماست یا دسر گرم نوش جان کنید.

برای میان وعده هم با آجیل و سه نوع میوه فصل از شما پذیرایی میشود. در این کلاس دستمال مرطوب، دستمال کاغذی و پک بهداشتی شامل مسواک، خمیر دندان، دمپایی یکبار مصرف و شانه در اختیار مسافر قرار می گیرد.

۵ ستاره بیزینس کلاس

در کلاس بیزنس غذا شامل چلو جوجه، رولت گوشت، چلو مرغ و ته چین مرغ و نوشیدنی شامل نوشابه، دلستر و دوغ است که موقع خرید بلیت میتوانید نوع غذا را از منوی پیشنهادی انتخاب کنید. برای دسر هم میتوانید ماست یا سالاد انتخاب کنید. برای میان وعده با دو نوع میوه و آجیل از شما پذیرایی خواهد شد.

سرویس نوشیدنی گرم (چای و نسکافه) و شیرینی در این کلاس به مسافران ارائه میشود. پک بهداشتی (مسواک، خمیر دندان، دمپایی یکبار مصرف و شانه) و دستمال کاغذی جزو خدمات کلاس بیزنس است.

۵ ستاره اکونومی

در کلاس اکونومی با عصرانه ویژه از مسافران پذیرایی میشود و موقع خرید بلیت هم امکان انتخاب و رزرو غذا از منوی پیشنهادی یعنی کلاب مرغ و قارچ یا فینگر فود هست. برای میان وعده هم مسافران با دو نوع میوه و آجیل پذیرایی میشوند. پذیرایی نوشیدنی گرم شامل چای، نسکافه و دمنوش به همراه کاپ کیک است.

پک بهداشتی و دستمال کاغذی هم به مسافران ارائه می‌شود.

۵ ستاره عادی

پذیرایی کلاس معمولی برای مسیرهای مختلف متفاوت است. در مسیر تهران-مشهد-تهران و تهران-شیراز-تهران پذیرایی کلاس معمولی شامل آب میوه پاکتی، آب معدنی، چای، نسکافه، کیک، بیسکویت، پشمک و دستمال کاغذی است. پذیرایی در رستوران در صورت امکان انجام می شود.

پذیرایی کلاس معمولی در مسیر اصفهان-مشهد-اصفهان و کرج-مشهد-کرج شامل صبحانه، آب میوه پاکتی، آب معدنی، چای، نسکافه، کیک، بیسکویت، پشمک و دستمال کاغذی است. پذیرایی در رستوران هم در صورت امکان انجام می شود.

اینفوگرافی برخی امکانات قطارهای ۵ ستاره نور

اینفوگرافی برخی امکانات قطارهای 5 ستاره نور
اینفوگرافی برخی امکانات قطارهای ۵ ستاره نور

مسیرهای سرویس دهی قطارهای نور

مسیر تهران مشهد و مسیر مشهد تهران قطار نور

تعداد ۱ قطار فعال برای مسیر تهران مشهد و بالعکس بصورت همه روزه وجود دارد. قطار نور این مسیر را در زمانی حدود ۱۰ ساعت و نیم طی می کند.

مسیرهای سرویس دهی قطارهای 5 ستاره نور
مسیرهای سرویس دهی قطارهای ۵ ستاره نور
سفاری لذت بخش با قطارهای 5 ستاره نور
سفاری لذت بخش با قطارهای ۵ ستاره نور

خرید بلیت قطارهای ۵ ستاره نور

جهت درج ریپورتاژ آگهی در پورتال حمل و نقل ریلی با ما تماس بگیرید
|تماس با ما|