معرفی شرکت بهتاش سپاهان
معرفی شرکت بهتاش سپاهان
شرکت بهتاش سپاهان با احداث اولین کارگاه خصوصی تعمیرات ناوگان ریلی در کشور از سال 1390 وارد عرصه تعمیرات واگن گردید و در حال حاضر سالیانه 25 درصد از کل تعمیرات اساسی و 50 درصد از کل تعمیرات بازسازی واگن کشور را در اختیار دارد.

معرفی شرکت بهتاش سپاهان

معرفی شرکت بهتاش سپاهان
معرفی شرکت بهتاش سپاهان

در راستای اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر واگذاری امور تصدی گری دولتی به بخش خصوصی شرکت بهتاش سپاهان با سرمایه گذاری شرکت های ایثارگران شهرستان های زرین شهر و فلاورجان که سهام آن متعلق به خانواده های معظم شهداء ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس می باشد، درسال ۱۳۸۴وارد عرصه حمل و نقل ریلی کشورگردید.

این شرکت به عنوان یکی از اولین  سرمایه گذاران بخش خصوصی در حمل و نقل ریلی، مجموعه فعالیت های خود را با خـرید وتملک ۴۰۰ دستگاه واگن آغاز نمـود، هم اکنـون پس از گذشت ۱۳سال تلاش بی وقفه در این زمینه با در اختیار داشتن ۳۰۰۰ دستگاه واگن باری برابر با ۱۴ درصد کل واگنهای باری کشور ، بزرگترین شرکت خصوصی مالک واگن در کشور بوده و سالیانه بالغ بر ۷ میلیون تن بار برابر با ۲۱ درصد کل حمل ریلی کشور را حمل می نماید .

حمل ترکیبی و حمل و نقل ریلی مواد معدنی فله ، بالاست ، کالا های بسته بندی ، کانتینر و محصولات فولادی و … بوسیله واگنهای لبه بلند ، بالاست بر، مسقف و لبه کوتاه ، از عمده فعالیتهای این شرکت می باشد.

این شرکت به منظور ارتقا کیفیت خدمات ریلی، ضمن احداث مجتمع صنایع ریلی اصفهان (شرکت بهتاش سپاهان آریا) در سهام شرکت های البرز نیرو، راهوار نیرو آریا (مالک لکوموتیو) سرمایه گذاری نموده است.

شرکت بهتاش سپاهان با احداث اولین کارگاه خصوصی تعمیرات ناوگان ریلی در کشور از سال ۱۳۹۰ وارد عرصه تعمیرات واگن گردید و در حال حاضر سالیانه ۲۵ درصد از کل تعمیرات اساسی و ۵۰ درصد از کل تعمیرات بازسازی واگن کشور را در اختیار دارد.

سرمایه گذاریها

۱– سرمایه گذاری در شرکت تجهیزات ناوگان ریلی البرز نیرو به میزان ۲۶٫۷ درصد از کل سهام با سرمایه ثبت یکصد و بیست میلیارد ریال شرکت مذکوردرحال حاضر مالک ۳۷ دستگاه لکوموتیو GM می باشد.و سالیانه بالغ بر ۱۰ درصد نیروی کشش راه آهن ج.ا.ا را تامین می نماید

آشنایی با شرکت البرز نیرو

۲- سرمایه گذاری در شرکت راهوار نیرو آریا به میزان ۲۴٫۵ درصد از کل سهام با سرمایه ثبتی یکصد میلیارد ریال،شرکت مذکوردر حال حاضر مالک ۱۴ دستگاه لکوموتیو GM می باشد

۳- مالکیت صنایع ریلی آریا، این مجموعه که بدون تردید یکی از مجموعه های ممتاز و منحصر بفرد شرکت بهتاش سپاهان با سهام ۹۹ درصدی میباشد. و این نشاندهنده عزم ایجاد بستر مناسب و روبجلو جهت توسعه و خدمات بهینه صنعت ریلی کشور است.

دفتر مرکزی:اصفهان بلوار دانشگاه نرسیده به سه راه حکیم نظامی کوچه شهید روحانی پلاک ۲
تلفن :۰۳۱۳۶۲۴۵۰۱۰ کد پستی : ۸۱۷۳۹۱۳۱۹۳ / نمابر :۰۳۱۳۶۲۸۲۰۲۶

وبگاه رسمی شرکت بهتاش سپاهان


جهت درج ریپورتاژ آگهی در پورتال حمل و نقل ریلی با ما تماس بگیرید
|تماس با ما|