شگفتی‌های اقامت در هتل قصر طلایی مشهد
شگفتی‌های اقامت در هتل قصر طلایی مشهد
قرار است با یکدیگر یک سفر خیال‌انگیز و صدالبته متفاوت به مشهد را تجربه کنید. همه شما بدون شک با گذر از خیابان اصلی امام رضا چشم‌انداز باشکوه هتل قصر طلایی مشهد را دیده‌اید.

شگفتی‌های اقامت در هتل قصر طلایی مشهد

خدمات رفاهی هتل قصر طلایی مشهد
خدمات رفاهی هتل قصر طلایی مشهد

قرار است با یکدیگر یک سفر خیال‌انگیز و صدالبته متفاوت به مشهد را تجربه کنید. همه شما بدون شک با گذر از خیابان اصلی امام رضا چشم‌انداز باشکوه هتل قصر طلایی مشهد را دیده‌اید. هتلی که در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های کشور به شمار می‌آید. این هتل در سال ۸۹ در خیابان امام رضا آغاز به کارکرد در بنای با ۲۰ طبقه و ۳۵۸ اتاق که هرکدام از اتاق‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را برای شما فراهم کرده است. تا اینجای داستان مربوط شد به فضای بیرونی و طراحی بسیار مدرن و شگفت‌انگیز این هتل که چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌کند. از این قسمت ماجرا به بعد قرار است با شما از هتل قصر طلایی مشهد و تنوع در سبک پذیرایی از مهمان‌های ویژه آن برای شما بگویم. در این هتل برای احترام گذاشتن به مهمان‌ها امنیت، آسایش و امکانات رفاهی صفرتا صد فراهم‌شده است تا تجربه متفاوتی از سفر به مشهد در پیش روی توریست‌ها و گردشگران قرار داده شود. پس با ما همراه باشید چون قرار است با شما از فضای داخلی هتل قصر مشهد و اتاق‌های متمایزی که در اختیار مهمان‌ها قرار داده می‌شود با شما بگویم.

خدمات رفاهی هتل قصر طلایی مشهد

ازآنجایی‌که در تمام حوزه‌ها در این هتل تنوع به خصوصی برای مهمان‌ها در نظر گرفته‌شده است. می‌توانیم به شما بگویم هرلحظه باید شاهد شگفت‌زده شدن باشید. از یک‌سو باید به رستوران بزرگی که در این هتل با سبک معماری باشکوه بناشده است اشاره داشته باشیم که در کنار سرآشپزهای حرفه‌ای ایرانی و بین‌المللی انواع غذاهای سنتی و مدرن را در پیش روی شما قرار می‌دهد. در قدم بعد می‌توانیم به خدمات تفریحی از قبیل سونا، استخر، سالن بیلیارد، سالن‌های زیبایی بانوان و آقایان، حمام ترکی، انواع ماساژ، خدمات راهنمای میهمان، سالن بدن‌سازی، محل بازی کودکان، سالن بازی‌های رایانه‌ای، آژانس مسافرتی، کتابـخانــه، بیزینس‌سنتر، تاکســی‌سرویس، خدمات لاندری، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و راه‌آهن و ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا (ع) اشاره‌کنیم که تماماً برای مهمان‌های این هتل به‌صورت رایگان فراهم‌شده است.

خدمات رایگان در هتل قصر طلایی مشهد
خدمات رایگان در هتل قصر طلایی مشهد

مسیرهای دسترسی به مسجد گوهرشاد و موزه آستان قدس و بازار رضا و حرم امام رضا (ع) در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم‌شده است به این خاطر که این هتل در خیابان اصلی مشهد واقع‌شده است. درنهایت باید تنوع بسیار زیاد اتاق‌ها بگویم که حتی برای کودکان هم به سبک شخصیت‌های والت دیزنی طراحی‌شده است. از جدیدترین‌های این هتل می‌توانیم به کیدز روم هتل قصر طلایی مشهد اشاره داشته باشیم که جدیدترین خدمات رفاهی در این اتاق برای مهمان‌ها در نظر گرفته‌شده است.

خدمات رایگان در هتل قصر طلایی مشهد

شاید برایتان جالب باشد که بسیاری از خدماتی که در سایر هتل‌ها دارای هزینه است. در هتل قصر طلایی به‌صورت رایگان در اختیار مهمان‌ها قرار داده می‌شود. به‌عنوان‌مثال همه مهمان‌های این هتل می‌توانند از خدمات تفریحی آبی واقع‌شده در هتل به‌صورت رایگان استفاده کنند. یا آنکه اینترنت رایگان با یک حجم معین برای مهمان‌ها در نظر گرفته‌شده است. بوفه صبحانه به‌صورت آزاد برای سرو صبحانه هرروز صبح مهیا می‌شود. شما در اتاق خود شاهد مینی باری هستید که هرروز توسط بخش خانه‌داری شارژ می‌شود. برای تمامی مهمان‌ها خدمات ترانسفر گرفت و آمد به راه‌آهن به‌صورت رایگان است. این امر حتی برای رفتن به حرم امام رضا هم به‌صورت رایگان در هر ساعتی از شبانه‌روز در نظر گرفته می‌شود. در تمام شب‌های اقامت شما هر مناسبتی اعم از تولد و سالگرد ازدواج و یا سایر مناسب‌های دیگر با کیک رایگان جشن گرفته می‌شود. درنهایت باید اشاره شود که در پارکینگ برای مهمان‌ها خدمات کارواش خودرو به‌صورت رایگان دنبال می‌شود. استفاده از کتابخانه و آرشیو فیلم هم نیز از پارامترهای دیگری است که رایگان در اختیار مهمان‌ها قرار داده می‌شود.

قدری از سوئیت‌های هتل قصر طلایی مشهد بدانیم

بدون تردید از یک هتل پنج ستاره توقعی کمتر از این هم نمی‌رود که خدمات متمایزی را برای مهمان‌های خود در نظر گرفته باشد اما قرار است با شما از اتاق‌های این هتل بگویم که چشم هر بیننده‌ای را طراحی آن تا ساعت‌ها به خود خیره نگه می‌دارد.

شگفتی‌های اقامت در هتل قصر طلایی مشهد
شگفتی‌های اقامت در هتل قصر طلایی مشهد

سوئیت وسترن

در این سوئیت که به یاد فیلم‌های کلاسیک وسترن دیزاین شده است. شما یک اتاق ۵۲ متری را شاهد خواهید بود که با چوب پوشیده شده و روی دیوارهایش نقش گله اسب خودنمایی می‌کند. یک تختخواب در کنار میز ناهارخوری با صندلی چرم، مبلمان باروکش چرم همراه با زین اسب، کلاه کابوی و طناب گاوبازی از مؤلفه‌های بارز این اتاق محسوب می‌شود.

سوئیت پرزیدنت

همان‌طور که از نام آن مشخص است این اتاق ۱۰۹ متری برای اقامت یک رئیس‌جمهور با تمام امکانات در نظر گرفته‌شده است. سالن نشیمن با مبلمان و حمام با دوش و جکوزی، دو دستگاه تلویزیون به‌اضافه سینمای خانگی در کنار میز ناهارخوری، یخچال، شومینه، چای‌ساز، میز کار و ماکروویو تنها بخشی از پارامترهای این انتخاب شما است.

کلام آخر پیرامون هتل قصر طلایی مشهد

همان‌طور که در طی مقاله پیش رو مطالعه کردید در هتل قصر طلایی مشهد امکانات بسیار زیادی به‌صورت رایگان و با یک رنج قیمت مشخص در نظر گرفته‌شده است. به قول قدیمی‌ها شنیدن کی بود مانند دیدن پس ما هرچقدر از زیبایی‌های اتاق‌های این هتل برای شما بگویم کم گفته‌ایم و نیاز است که خود برای تماشای این مکان بکر به مشهد مقدس سفری داشته باشید. در این هتل شما دیگر نیاز به خرید و حضور در سطح شهر نخواهید داشت چون صفرتا صد نیاز شما توسط کادر مجرب این هتل مرتفع خواهد شد. امید است مطالب ارائه‌شده تا حدودی توانسته باشد حق مطلب را برای معرفی هتل قصر مشهد برای شما ادا کرده باشد و با سفر به مشهد بهترین‌ها ازاین‌پس در پیش روی شما باشد.

  • منبع خبر : /آگهی/