شرکت گسترش صنایع ریلی ایران
شرکت گسترش صنایع ریلی ایران
به منظور ارتقاء سطح دانش فنی صنعت کشور در خطوط ریلی و جلوگیری از خروج ارز و با عنایت به نیاز راه آهن جمهوری اسلامی ایران به انواع سوزنهای دو راهه، شرکت ماشین سازی تبریز در سال 1374 ایجاد واحد طرح سوزن را در برنامه خود قرارداد و در این راستا بعد از مطالعه و بررسی های متعدد ، قرارداد انتقال دانش فنی مونتاژ ، ماشین کاری و آهنگری قطعات سوزن در قالب خرید بخشی از قطعات 900 دستگاه سوزن از شرکت کوجیفر فرانسه منعقد نمود.

شرکت گسترش صنایع ریلی ایران – ایرید

به منظور ارتقاء سطح دانش فنی صنعت کشور در خطوط ریلی و جلوگیری از خروج ارز و با عنایت به نیاز راه آهن جمهوری اسلامی ایران به انواع سوزنهای دو راهه، شرکت ماشین سازی تبریز در سال ۱۳۷۴ ایجاد واحد طرح سوزن را در برنامه خود قرارداد و در این راستا بعد از مطالعه و بررسی های متعدد ، قرارداد انتقال دانش فنی مونتاژ ، ماشین کاری و آهنگری قطعات سوزن در قالب خرید بخشی از قطعات ۹۰۰ دستگاه سوزن از شرکت کوجیفر فرانسه منعقد نمود. 

این شرکت در ســـال ۱۳۷۶ در قالب طـرح سوزن و به عنوان یکی از بزرگتــرین کارگاه های تولید سوزن در گروه ماشین سازی تبریز ایجاد و در سال ۱۳۷۹ با قـبول سفارش ۹۰۰ دستگاه سوزن UIC60 R190 و R300 از معاونت ساخت و توسعه راه آهن کشور فعالیـت خود را رسمـاً آغاز نمود.

شرکت گسترش صنایع ریلی ایران در سال ۱۳۸۴ از گروه ماشیــن سازی تبریز منفــک و به عنوان یکی از شرکتهای مستقل تابع سازمان گستــــرش و نوســـازی صنـــایع ایران در زمینی به مساحت ۲/ ۸ هکتار فعالیت خود را ادامه داد که پس از دو سال فعالیت، در پی اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در شهریور ماه ۱۳۸۶ سهام شرکت به صندوق پس انداز کارکنان راه آهن واگذار گردید. 

اکنون می توان با قدرت اظهار داشت که شرکت گسترش صنایع ریلی ایران با ظرفیت تولید ۹۰۰ دستگاه سوزن در سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سوزن در خاورمیانه تبدیل و خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده می کند.

مدیر عامل

محمد متقی پور

محصولات ایرید (شرکت گسترش صنایع ریلی ایران)

دستگاه سوزن به مجموعه ای از ریلهای استاندارد و مخصوص، صفحات اتصال، قطعات ریخته گری و یا فورج و نورد شده و انواع تراورس و … اطلاق می شود که درخطوط و ایستگاههای راه آهن جهت تعویض مسیر قطارهای شهری و بین شهری مورد استفاده قرار می گیرد.
محصولات ایرید (شرکت گسترش صنایع ریلی ایران)

پس از طراحی یک دستگاه سوزن، مراحل پیچیده و مشکل ساخت و مونتاژ محصول شروع می شود که این شرکت با برخورداری از مهندسین و تکنسین ها و کارگران مجرب و آموزش دیده در کشورهای فرانسه، اسپانیا و لوکزامبورگ توانسته این مهم را به انجام برساند.

محصولات شرکت ایرید مطابق با استانداردهای جهانی راه آهن (UIC,VDV) تولید شده و این شرکت با ارائه محصولاتی متنوع و با کیفیت آماده پذیرش درخواستهای مشتریان گرامی می باشد.

شرکت ایرید دارای چهار کارگاه ماشینکاری، جوشکاری، مونتاژ و خدمات فنی و ساخت و بازسازی تجهیزات بوده که در فضایی به مساحت ۵۴۰۰ مترمربع و با پرسنلی مجرب کار ماشینکاری و مونتاَژ انواع مختلف سوزن های دو راهه و کراس اور در آن صورت می پذیرد.

خدمات فنی و ساخت و بازسازی تجهیزات

مشتریان

راه آهن جمهوری اسلامی ایران – مترو – معدن

اطلاعات تماس و ارتباط باشرکت

آدرس دفتر مرکزی:تهران، بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، تقاطع خیابان ایتالیا، پلاک ۶۶
تلفن: ۰۲۱۸۸۹۹۵۱۷۹
آدرس کارخانه:تبریز، منطقه صنعتی قراملک، روبروی شرکت پمپ ایران – ص پ ۱۴۳-۵۱۸
تلفن: 04132895109     فکس: 04132863457
جهت درج ریپورتاژ آگهی در پورتال حمل و نقل ریلی با ما تماس بگیرید
|تماس با ما|