شروع فعالیت مترو تبریز از شنبه
شروع فعالیت مترو تبریز از شنبه
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز گفت: طبق روال قبل ،‌ از صبح روز شنبه 20 اردیبهشت مترو تبریز فعالیت خود را در سال جدید شروع می کند.

شروع فعالیت مترو تبریز از شنبه

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز گفت: طبق روال قبل ،‌ از صبح روز شنبه ۲۰ اردیبهشت مترو تبریز فعالیت خود را در سال جدید شروع می کند.

شروع فعالیت مترو تبریز از شنبه
شروع فعالیت مترو تبریز از شنبه

سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب اظهارداشت: قطارشهری تبریز همه روزه از ساعت ۶:۳۰ الی ۲۱ در مسیر ایستگاه ائل گولی تا ایستگاه میدان کهن (سه راه امین) و از ساعت ۱۱ الی ۱۴ در مسیر ایستگاه میدان کهن تا ایستگاه نور آماده پذیرش مسافر خواهد بود.

🔴 استفاده از ماسک و دستکش در حمل و نقل عمومی تبریز اجباری است

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک و دستکش در حمل و نقل عمومی اجباری بوده و برای رفاه حال مسافران در تمامی ایستگاه ها اقدام به عرضه ماسک و دستکش به نرخ مصوب خواهیم کرد تا گامی در راستای جلوگیری از گسترش شیوع این بیماری باشد.

تمهیدات شرکت بهره برداری قطار شهری در خصوص مقابله با بیماری کرونا
تمهیدات شرکت بهره برداری قطار شهری در خصوص مقابله با بیماری کرونا

وی با اشاره به تمهیدات شرکت بهره برداری قطار شهری در خصوص مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: همه روزه ایستگاهها, هندریل و نرده های پله های برقی , آسانسورها و قطارهای این مجموعه ضدعفونی و گندزدایی خواهد شد تا همشهریان با اطمینان و آرامش خاطر سفرهای ضروری خود را به سر انجام برسانند اما از آنان انتظار می رود برای حفظ سلامتی خود و سایر مسافران نکات لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند.

سعید بشیریان ادامه داد: برای حفظ حداکثری سلامتی مردم،‌ تمامی ایستگاه ها و قطارها علامت گذاری شده اند و انتظار داریم مسافران از ایجاد ازدحام جمعیت و رفتارهای پر خطر در گسترش شیوع بیماری های تنفسی خودداری کرده و ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز در پایان خاطرنشان ساخت: بنر و پوسترهای اطلاع رسانی به صورت وسیع در تمامی ایستگاه ها و قطارها درج شده که امید است مسافران با اهتمام جدی در توجه به محتوای آنان موجب غلبه بر بیماری کرونا و بازگشت جامعه به شرایط عادی را فراهم سازند.