شروع فعالیت مترو اصفهان از ۱۳ خرداد
شروع فعالیت مترو اصفهان از ۱۳ خرداد
شهردار اصفهان از آغاز مجدد فعالیت مترو اصفهان از روز سه شنبه هفته جاری (۱۳ خرداد) خبر داد و گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک برای مسافران الزامی است.

شروع فعالیت مترو اصفهان از ۱۳ خرداد

🚇 شهردار اصفهان از آغاز مجدد فعالیت مترو اصفهان از روز سه شنبه هفته جاری (۱۳ خرداد) خبر داد و گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک برای مسافران الزامی است.

شروع فعالیت مترو اصفهان از 13 خرداد
شروع فعالیت مترو اصفهان از ۱۳ خرداد

قدرت الله نوروزی اظهار کرد: با مصوبه ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان، متروی اصفهان فعالیت مجدد خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا در هفته گذشته جلسات مختلفی در شورای ترافیک و همچنین در سطح مدیران شهری برگزار و ابعاد مختلف بازگشایی مترو مورد بررسی قرار گرفت تا این اتفاق با در نظر گرفتن ابعاد مختلف به ویژه موارد مربوط به سلامت مردم، انجام شود.

شهردار اصفهان افزود: در همین راستا، مترو اصفهان در راستای رفاه و سهولت شهروندان از صبح روز سه شنبه سیزدهم خردادماه با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله الزام استفاده از ماسک از سوی مسافران مترو، کار خود را آغاز خواهد کرد.
ساعات فعالیت مترو اصفهان از سه شنبه ۱۳ خرداد تا اطلاع ثانوی:

⏰ وی با اشاره به اینکه جابجایی شهروندان از طریق مترو از ساعت ۶:۱۵ صبح تا ۲۱:۳۰ است،⏰

نوروزی اظهار کرد: سرفاصله زمانی فعلاً ۱۵ دقیقه خواهد بود و در صورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط همشهریان و افزایش تقاضا، این فاصله در روزهای بعد به همان ۱۱ دقیقه بازخواهد گشت.

نوروزی اضافه کرد: از مدت‌ها پیش مقدمات اجرای فاصله گذاری اجتماعی در مترو شامل برچسب گذاری ها و … انجام شده بود اما بنا به تصمیم ستاد مقابله با کرونا فعالیت متروی اصفهان متوقف بود که اکنون بنا بر تصمیم اتخاذ شده، مترو دوباره برای خدمت رسانی شهروندان فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

فعالیت مترو اصفهان از تاریخ ۲۴ اسفند ماه بدلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود.