سه شیرینی فروشی معروف تهران (چندشعبه‌ای) را بشناسیم
سه شیرینی فروشی معروف تهران (چندشعبه‌ای) را بشناسیم
یافتن شیرینی فروشی خوب و باکیفیت یکی دغدغه‌های مردم تهران است. کیفیت بالای محصولات شیرینی‌فروشی و سابقهٔ بالای یک قنادی خوب؛ این اطمینان را به وجود می‌آورد که بتوان با خیالی آسوده خرید کرد. قنادی‏‌ها در جای جای نقاط تهران سبک و متد خاص خود را دارند.

سه شیرینی فروشی معروف تهران (چندشعبه‌ای) را بشناسیم

سه شیرینی فروشی معروف تهران (چندشعبه‌ای) را بشناسیم
سه شیرینی فروشی معروف تهران (چندشعبه‌ای) را بشناسیم

یافتن شیرینی فروشی خوب و باکیفیت یکی دغدغه‌های مردم تهران است. کیفیت بالای محصولات شیرینی‌فروشی و سابقهٔ بالای یک قنادی خوب؛ این اطمینان را به وجود می‌آورد که بتوان با خیالی آسوده خرید کرد. قنادی‏‌ها در جای جای نقاط تهران سبک و متد خاص خود را دارند. گاهی قنادی‏‌ها فقط در تهیهٔ یک نوع شیرینی تخصص دارند. یا برخی از آن‌‏ها فقط به تولید شکلات‌‏هایشان معروف هستند. شیرینی تر یا خشک، کیک یا شکلات فرقی نمی‌‏کند. به طور کلی شیرینی و شکلات از پرمصرف‌‏ترین و مهم‏‌‌ترین خوراکی‏‌هایی هستند که پای ثابت تمام جشن‌‏ها، مراسم و مهمانی‌‏های ما محسوب می‌شوند. تهران به داشتن بهترین و کاربلدترین شیرینی‌‏‌فروشی‏‌ها، مشهور است. حتی گاهی نزدیک بودن منزل به شیرینی‌فروشی‌های معروف، می تواند خرید خانه و آپارتمان در تهران را تحت تاثیر قرار دهد. ممکن است این سوال‌‏ها پیش بیاید که معروف‏‌ترین شیرینی‌‏پزی‌‏های تهران کدامند؟ شعبه‌‏ها و آدرسشان کجاست؟ ما در این مطلب می‌خواهیم سه شیرینی‌فروشی مشهور تهران را (بی بی ، ناتلی، نیشکر) به شما معرفی کنیم.

شیرینی‏‌سرای بی بی

تاریخچهٔ قنادی بی‌بی به سال ۱۳۵۹ و ۱۳۶۰ برمی‏‌گردد. نام پیشین قنادی بی‌بی، (شیرینی‌‏سرا) بود که بعدها به نام بی‌بی تغییر کرد. این قنادی در یکی از کوچه‏‌های فرعی یوسف‌‏آباد و در طبقهٔ اول یک ساختمان دو طبقهٔ شمالی که باید برای ورود به آن از حیاط می‌‏گذشتی، شروع به کار کرد. با توجه به اوضاع نابسامان اقتصادی در آن زمان، کمبود مواد اولیه وجود داشت. در نتیجه ویترین‏ قنادی چندان پر زرق و برق نبود و با توجه به سفارشات روزانهٔ مشتری‌ها،‏ شیرینی‌‏ها را آماده می‏‌کردند. اما کارشان خوب بود و به مرور زمان بسیار رونق گرفت. چنان که در سال‏‌های قبل و بعد از آن هم، مثال شیرینی‏‌های شیرینی‌‏سرا به ندرت دیده‌‏ایم. برخی محصولات شیرینی‌‌فروشی بی‌‌بی، محصولاتی چون: کیک‏‌های شکلاتی با آلبالو، کیک ناپلئونی، کیک تولد، تارت توت‌فرنگی، شیرینی‌‏های خشک و…هستند. اما با گذشت زمان، قنادی بی‌بی به مشهورترین قنادی یوسف‌‏آباد و جزو بهترین شیرینی‌‏سراهای تهران تبدیل شد. قیمت‌‏های شیرینی‏‌فروشی بی‌بی سطح متوسط و مناسبی دارند. گران‌‏ترین شیرینی قنادی بی‌بی، باقلوای لذیذ ویژهٔ بی‌بی و مشهورترین خوراکی‌اش، کیک شکلاتی است که در تمام تهران آوازه داشته و طرفدارانش را از هر جای تهران به سمت شعبه‏‌هایش می‌‏کشاند. جالب‌ترین نکته در مورد شیرینی‌سرای بی‌بی، حفظ کیفیت انواع شیرینی تر و کیک‏‌هاست. با توجه به اینکه در ابتدا فقط به داشتن شیرینی‌های خشکش شهرت داشت.

قنادی بی‌بی شعبه‌‏های متعددی در نقاط مختلف تهران دارد:

  • شعبه۱_ قنادی بی‌بی (یوسف آباد)- آدرس: استان تهران، یوسف آباد، میدان کلانتری، خیابان مهرام.
  • شعبه۲_ قنادی بی‌بی (شهرک غرب)- آدرس: استان تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، جنب پارک نیما، پلاک ۴۰
  • شعبه۳_ قنادی بی‌بی (قیطریه)- آدرس: استان تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از بزرگراه صدر، ( محمد میرزاپور) خیابان سهیل، ابتدای خیابان نظامی، پلاک ۶

شیرینی‌‏سرای ناتلی

قنادی ناتلی تهران، یکی از محبوب‌‏ترین و قدیمی‌‏ترین شیرینی فروشی‌‏ها است که در دل خیابان معروف سهروردی قرار گرفته. شیرینی‌سرای ناتلی، به دلیل اینکه در ابتدا با کمک شماری از متخصصان هلندی و با هدف پخت انواع شیرینی‏‌های اروپایی، تاسیس شده، نام (ناتلی) را برایش برگزیدند. شیرینی‌های ناتلی طعم‏‌های بی‌نظیر و فوق‌العاده خوشمزه‌‏ای دارند. طعم‌‏هایی که در هیچ نقطه‌ای از تهران نمی‌توان نظیرش را یافت. قنادی ناتلی به دلیل کیفیت بالایی که دارد، شهرت یافته و هر روزه مشتریان زیادی را از سراسر تهران به این نقطه می‌‏کشاند. تاسیس کافی‌شاپ، امکان تازهٔ‏ دیگری است که در دو شعبه شیرینی‌فروشی ناتلی به چشم می‌خورد. سرو شیرینی‏‌های ناتلی به همراه سرویس کامل کافی‌‏شاپ، می‌‏تواند ترکیب جالب و دلچسبی برای قرارهای دوستانه و خانوادگی باشد. بیش از ۷۰ نوع شیرینی در قنادی ناتلی تهیه می‏‌شود. مشهورترین شیرینی و شکلات ناتلی که طرفداران زیادی دارد، تارت انبه و شاتوت و شکلات بلژیکی است. خاص‌‏ترین شیرینی‏ این مجموعه نیز شیرینی اشترودل است که نظیر آن را در هیچ کجای پایتخت نمی‌‏‌توان دید. یکی از ویژگی‏‌های برتر قنادی ناتلی که آن  را از سایر رقبا متمایز کرده، داشتن سرویس دلیوری برای راحتی مشتریان است. می‌‏توان بدون اتلاف وقت و انرژی در کوتاه‌‏ترین زمان شیرینی دلخواه خود را از شیرینی‌فروشی ناتلی سفارش داد. از دیگر مزایای شیرینی‌‏سرای ناتلی فروش خشکبار مرغوب و باکیفیت در کنار شیرینی‌هایش است.

  • شعبه۱_ آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، بالاتر از خیابان آپادانا، نبش خیابان توپچی.
  • شعبه ۲_ آدرس: تهران، فلکه سوم تهرانپارس، خیابان ۱۹۶ غربی، نبش خیابان طاهری.
  • شعبه ۳_  آدرس: تهران، نیاوران، خیابان پورابتهاج شرقی، نبش خیابان محمدی.
  • شعبه۴_ آدرس:  تهران، خیابان پاسداران، بالاتر از برج سفید، شماره۲۷۳.
  • شعبه۵_  آدرس: تهران، اتوبان اشرفی اصفهانی، بالاتر از پونک، نبش خیابان۱۷.
  • شعبه۶_ آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، بین خیابان کیخسروی و فلکه اول. پلاک۳۲.
  • شعبه۷_ آدرس: خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیروی هوایی، دور فلکه دوم نیروی هوایی.
  • آدرس شعبه هروی: تهران، میدان هروی، نبش خیابان ضابطی.

شیرینی‏‌سرای نیشکر

شیرینی‏‌سرای نیشکر تهران، بیش از نیم قرن تجربه و سابقه در زمینهٔ صنعت کافه قنادی و خشکبار دارد. نیشکر با ابتکارات خلاقانه خود و انتقال تکنولوژی روز دنیا به کشور عزیزمان ایران خدمت به سزایی در تولید شیرینی و خشکبار مرغوب کرده است. قنادی نیشکر چندین شعبهٔ مستقل دارد که مجهز به تکنولوژی روز دنیا هستند و توانایی تولید و توزیع انبوه شیرینی و خشکبار را جهت عقد قرارداد با وزارتخانه‏‌ها، سازمان‌‏ها، ارگان‌‏های دولتی، موسسات خصوصی، سمینارها و تالارهای عروسی و خدماتی را دارند.

قنادی نیشکر لوح طلایی بهداشت از وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران، استاندارد شکایت و رضایت مشتریان و استاندارد ایمنی بهداشت مواد غذایی را از آن خود کرده و مهم‌‏ترین رمز موفقیت آن، استفاده از مواد اولیهٔ باکیفیت و مشتری مداری است. تارت‌‏های میوه‏ای و چیزکیک جزو محصولات خوشمزه و معروف نیشکر به شمار می‌روند. نیشکر یکی از قنادی‌های قدیمی و اسم و رسم دار شمال شهر تهران است که امروزه شعبه‌‏های مختلفی در سراسر تهران دارد و همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده و با گذر زمان کاملا به‌روز و با تکنولوژی همراه شده است.

شعبه‌‏های نیشکر در تهران عبارتند از:

  • شعبه زعفرانیه- آدرس: زعفرانیه، خیابان فلاحی، تقاطع خیابان آصف.
  • شعبه فرمانیه- آدرس: فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، روبروی بانک پاسارگاد، شماره ۶۶.
  • شعبه جردن- آدرس: جردن، نرسیده به نیایش، بین خیابان‏‌های تندیس و نور.
  • شعبه ولیعصر- آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از جام جم، نبش خیابان کرانه.

پورتال حمل و نقل ریلی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

  • منبع خبر : /آگهی/