روز باز دانشگاه علم و صنعت ویژه کنکوری های ۹۸
روز باز دانشگاه علم و صنعت ویژه کنکوری های ۹۸
این برنامه شامل بخش های مختلف شامل همایش «آشنایی با دانشگاه علم و صنعت ایران و نکات طلایی در انتخاب رشته صحیح» و کارگاه های آشنایی با رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه می باشد.

روز باز دانشگاه علم و صنعت ویژه کنکوری های ۹۸

پانزدهمین همایش ” آشنایی با رشته‌های تحصیلی و دانشگاه علم و صنعت ایران” با هدف شناخت دانش آموزان کنکور سراسری امسال از رشته‌های تحصیلی، زندگی دانشجویی و استفاده از راهنمایی و مشاوره جهت انتخاب رشته مناسب، در روز یکشنبه ۲۰ مرداد، از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار میشود.

روز باز دانشگاه علم و صنعت ویژه کنکوری های 98
روز باز دانشگاه علم و صنعت ویژه کنکوری های ۹۸

از بخش های مختلف این همایش که ویژه دانش آموزان مدارس برتر شهر تهران و عموم متقاضیان ورود به دانشگاه در سال ۹۸ می­باشد می توان به همایش آشنایی با دانشگاه علم و صنعت ایران و نکات طلایی در انتخاب رشته صحیح، کارگاه های آشنایی با رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی در دانشگاه (مهندسی برق، مهندسی عمران، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی راه آهن، فیزیک، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، نفت و گاز، مهندسی معماری و ریاضی)، کلاس های پرسش و پاسخ پیرامون چگونگی انتخاب رشته و گردش علمی در دانشگاه و بازدید از کارگاه­ ها و آزمایشگاه های تخصصی دانشگاه با حضور متخصصین کارگاهی جهت پاسخگویی به سوالات متقاضیان اشاره کرد.

همچنین دانش آموزانی که به صورت حضوری قادر به شرکت در همایش نیستند، می توانند آنلاین و فقط در همان روز، به صورت مجازی از طریق مراجعه به سایت Openday.apachat.com و یا صفحه اینستاگرامی برنامه روز باز به نشانی
https://instagram.com/openday.iust?igshid=1jurr2rvvyj0t در همایش شرکت کنند.

ثبت نام گروهی ویژه مدارس تهران است که پس از هماهنگی نماینده مدرسه با دبیرخانه همایش، از طریق سایت روز باز (openday.iust.ac.ir) نسبت به ثبت نام دانش آموزان سال آخر که در کنکور سراسری امسال شرکت نموده اند اقدام می شود.

روز باز دانشگاه علم و صنعت ویژه کنکوری های 98
روز باز دانشگاه علم و صنعت ویژه کنکوری های ۹۸ – دانشکده مهندسی راه آهن

همچنین دانش آموزان علاقه مندی که در کنکور امسال ثبت نام نموده اند، میتوانند با مراجعه به سایت فوق به صورت انفرادی، نسبت به ثبت نام و حضور در این همایش اقدام کنند.

دانش آموزان وابستگان خانواده علم و صنعت ایران (دانشجویان، اساتید و کارکنان)، از تخفیف ۵۰ درصدی در ثبت نام برخوردار خواهند بود.

کلیات پانزدهمین همایش ” آشنایی با رشته‌های تحصیلی و دانشگاه علم و صنعت ایران” به شرح ذیل می باشد:
  • ۷:۳۰ الی ۸ :  پذیرش (در آمفی تئاتر شهید بهرامی)
  • ۸ الی ۱۰:۱۵: همایش آشنایی با دانشگاه علم و صنعت ایران و نکات طلایی در انتخاب رشته صحیح (در آمفی تئاتر شهید بهرامی)
  • ۱۰:۳۰ الی ۱۳:۳۰ : کارگاه های آشنایی با رشته های تحصیلی مقطع کارشناسی در دانشگاه (در دانشکده علوم پایه)
  • ۱۰:۳۰ الی ۱۴:۳۰ : تور دور دانشگاه و بازدید از کارگاه­ ها و آزمایشگاه ­های تخصصی دانشگاه
  • ۱۰:۳۰ الی ۱۴:۳۰ : کلاس­های تخصصی پرسش و پاسخ پیرامون چگونگی انتخاب رشته