راهنمای کامل سفر به مشهد با قطار
راهنمای کامل سفر به مشهد با قطار
فرقی نمی‌کند اهل جنوب باشید یا شمال؛ فقط کافی است ایرانی باشید تا علاقه و ارادت به حرم امام رضا دست‌کم هر چند سال یک‌بار شما را به‌سمت خودش بکشد.

راهنمای کامل سفر به مشهد با قطار

راهنمای کامل سفر به مشهد با قطار
راهنمای کامل سفر به مشهد با قطار

فرقی نمی‌کند اهل جنوب باشید یا شمال؛ فقط کافی است ایرانی باشید تا علاقه و ارادت به حرم امام رضا دست‌کم هر چند سال یک‌بار شما را به‌سمت خودش بکشد. مشهد شهری جذاب مخصوصا برای زائران این حضرت است، گزافه نیست اگر بگوییم مشهد بدون امام رضا هیچ صفایی ندارد. شما هم دوست دارید به مشهد بروید؟ از چه طریقی؟ در این مطلب قصد داریم سفر به مشهد با قطار را موردبررسی دقیق قرار دهیم. با ما همراه باشید تا زیروبم سفر با قطار به مشهد را درآوریم.

شروع از خانه

تقریبا می‌توان گفت همه شهرهای کشور راهی به ریل‌های سطح کشور دارند. یعنی اگر ایستگاهی هم نبود، دو شهر بعدتر ایستگاه قطار ساخته شده تا کسی بتواند سوار یا پیاده شود. پس سفر با قطار آن‌هم به مشهد که قطب سفر‌های خانوادگی با قطار است، به‌راحتی شدنی است. سفر به مشهد از خانه شما شروع می‌شود؛ جایی‌که باید تصمیم بگیرید سفر خصوصی را می‌خواهید یا تور. تفاوت بین این دو را می‌دانید؟

سفر با تور

سفر با تور سفری بدون دغدغه به‌شمار می‌رود که اصطلاحا همه چیزش با کاروان است! شما می‌توانید بخورید و بخوابید وقتی دیگران چیزهای مهمی مثل غذا و رفت‌وآمدتان را تضمین می‌کنند. تور مشهد با قطار می‌چسبد؛ وقتی از شهر مبدا تا مقصد می‌خوابید و از آن‌جا هم ترانسفر هتل منتظر است تا شما را به هتلی دیدنی برساند.

این‌ها ویژگی‌های سفر با تور است و طبیعتا سفر شخصی چنین ویژگی‌هایی را ندارد. درصورتی‌که قصد رزر تور مشهد با قطار را دارید بهتر است سری به سایت‌های اینترنتی گردشگری مثل علی بابا بزنید و تورهای قطاری آن را ببینید، خالی از لطف نیست.

سفر شخصی

سفر شخصی نوع دیگر رفت‌وآمد به سفر است. سفری که خودتان مدیر آن هستید و همه چیز را باید فراهم کنید. از غذا گرفته تا کرایه تاکسی و خرید بلیط قطار تفاوتی ندارد. این شرایط وقتی با خانواده هستید، تازه مسئولیت بیشتری هم دارد؛ زیرا نباید مشکلی هم برای آن‌ها به‌وجود بیاید.

هتل سی نور مشهد
هتل سی نور مشهد

بلیط مشهد با قطار همیشه دردسترس است. برای سفر شخصی به مشهد فقط کافی است بلیط قطار مشهد از اصفهان یا سایر شهرها را بخرید و در زمان تعیین شده راهی شهر رویایی شوید. علی بابا بلیط قطار مشهد را به‌صورت آنلاین و بدون نیاز حضور در ایستگاه آن‌هم به‌شکل آنی برای شما رزرو می‌کند. رزرو هتل سی نور در مشهد هم به‌صورت آنلاین در سایت علی بابا فراهم شده است.

هتل سی نور مشهد

بعد از خرید بلیط و انتخاب نوع سفر حالا باید مشخص کنید که در تور مشهد با قطار VIP چه هتلی را دوست دارید؛ هتل قصر یا هتل آبشار، هتل پنج ستاره یا آپارتمان کدام انتخاب شما است؟

در این بخش از مطلب، بهترین هتل پایتخت مذهبی کشور، یعنی هتل سی نور مشهد را معرفی می‌کنم. هتل سی نور یکی از گزینه‌های بدون اما و اگری است که فقط باید پایتان به پله اول ورودی آن برسد تا متوجه شوید وارد چه بهشتی شده‌اید!

هتلی ۲۲ طبقه که سال ۹۲ با حضور رییس جمهور روحانی افتتاح شد. این هتل همان روز نشان داد که هدفش افراد خاص با سلیقه‌های خاص است. از امکانات، سازماندهی کارکنان، خدمات و شکل و شمایلی که دارد می‌توان فهمید که بند بندش لوکس خالص هستند.

هتل سی نور مشهد از سال اول بیشترین ظرفیت خود را مورداستفاده قرار داد و تا همین حالا نیز به کار خود ادامه داده است. چیزی حدود ۲۸۶ واحد اقامتی در این هتل هست که تنوع بسیار خوبی هم در ظرفیت و هم در شکل و شمایل اتاق‌ها دارند. شما دستتان برای انتخاب اتاق باز است با توجه به قیمت، تعداد، امکانات و خدمات می‌توانید اتاقی مناسب خودتان انتخاب کنید.

امکانات هتل خوب سی نور

ازجمله امکاناتی که در اتاق‌های هتل سی نور مشهد قرار دارد، می‌توان به تلفن، روم سرویس، صبحانه، شبکه پخش فیلم، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، دراور، آباژور، چای ساز، آب رایگان، رخت آویز، تلویزیون، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفای حریق، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، تلویزیون، اینترنت و… اشاره کرد.

امکانات هتل سی نور
امکانات هتل سی نور

از خدمات و امکانات هتل سی نور می‌توان به سرویس حرم، آتلیه، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، آژانس مسافرتی، زنگ هشدار، مرکز خرید، چایخانه سنتی، لاندری (خشکشویی)، خدمات خانه‌داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و… اشاره کرد که فقط شمردنشان چند دقیقه طول کشید.

خدمات نگهداری کودک، دستگاه واکس کفش، کافی شاپ،  تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه، جکوزی، سالن ورزشی، سالن بیلیارد، اتاق بازی، خدمات پزشکی، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، کافی نت، فضای سبز، خدمات باربری، کپسول آتش‌نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات ویژه برای افراد دارای معلولیت و… هم از دیگر امکانات هتل هستند.

رزرو هتل

اگر از این هتل خوشتان آمد و نمی‌خواهید سفر به‌صورت تور به این هتل را تجربه کنید، هیچ مشکلی نیست. شما می‌توانید خیلی راحت سری به علی بابا بزنید و با توجه به تاریخ بلیط قطارتان هتل را هم رزرو کنید. البته بهتر است قبل از خرید مطمئن شوید که در آن تاریخ هم هتل و هم بلیط قطار موجود باشد. پیش از نهایی شدن سفرتان سری به معرفی مهم‌ترین مراکز خرید مشهد بزنید تا میان پاساژهای کوچک و بزرگ سردرگم نشوید.


پورتال حمل و نقل ریلی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

  • منبع خبر : /آگهی/