راهنمای ارسال بار به قبرس شمالی
راهنمای ارسال بار به قبرس شمالی
قبرس یکی از کشور های اروپایی است که به دلیل وضعیت اقتصادی خوب و درصد کم بیکاری و...، افراد زیادی به خصوص ایرانیان به این کشور مهاجرت میکنند اما یکی از دغدغه افرادی که میخواهند مهاجرت کنند ارسال بار به قبرس است. ارسال بار به قبرس روش های مختلفی دارد. ارسال بار به قبرس به صورت هوایی، ارسال بار به قبرس به صورت زمینی از روش هایی است که شما میتوانید هرکدام از این روش هارا انتخاب کنید و اثاثیه خود را به کشور قبرس ببرید. در ادامه تمامی این روش ها را برای شما به طور کامل توضیح داده ایم.

راهنمای ارسال بار به قبرس شمالی

ارسال بار به قبرس

قبرس یکی از کشور های اروپایی است که به دلیل وضعیت اقتصادی خوب و درصد کم بیکاری و…، افراد زیادی به خصوص ایرانیان به این کشور مهاجرت میکنند اما یکی از دغدغه افرادی که میخواهند مهاجرت کنند ارسال بار به قبرس است. ارسال بار به قبرس روش های مختلفی دارد. ارسال بار به قبرس به صورت هوایی، ارسال بار به قبرس به صورت زمینی از روش هایی است که شما میتوانید هرکدام از این روش هارا انتخاب کنید و اثاثیه خود را به کشور قبرس ببرید. در ادامه تمامی این روش ها را برای شما به طور کامل توضیح داده ایم.

مدارک لازم برای ارسال بار به قبرس

قبرس به دوبخش جنوبی و شمالی تقسیم میشود ولی در حالت کلی برای ارسال بار به قبرس شمالی و جنوبی مدارکی لازم است که شما باید آن را آماده کنید این مدارک شامل:

  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  • اصل کارت ملی
  • آدرس مورد نظر

یکی از سوال هایی که برای بسیاری از افراد در هنگام ارسال بار برایشان پیش می آید این است که آیا میتوان در زمان مراحل اداری مسافر همراه وسایل خود باشد؟

پاسخ ما بله است شما میتوانید از شرکت باربری مورد نظرتان درخواست کنید که به هنگام بازرسی بار و مراحل گمرکی در آنجا باشید. در ادامه یکی از شرکت های معتبر برای ارسال بار به قبرس را برای شما معرفی میکنیم.

راهنمای ارسال بار به قبرس شمالی
راهنمای ارسال بار به قبرس شمالی

ارسال بار به قبرس شمالی

همان طور که گفتیم قبرس به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم میشود اما قبرس شمالی به دلیل امکانات بیشتر افراد زیادی به آنجا مهاجرت میکنند. بسیاری از مردم تصور میکنند که میتوانند با همان پول اثاثیه وسایل خود را در کشور قبرس خریداری کنند اما این تصور کاملا اشتباه است زیرا واحل پول ایران با قبرس متفاوت است برای همین نمیتوان گفت که میشود با همان پول وسایل خانه را در قبرس خریداری کرد. بهترین روشی که شما میتوانید انتخاب کنید ارسال بار به قبرس شمالی است.

روش های ارسال بار به قبرس

در حالت کلی ارسال بار به کشور های دیگر به ۳ صورت دریایی، زمینی، هواییی است اما در ارسال بار به قبرس شمالی و جنوبی به دلیل نداشتن دریا به ۲ صورت زمینی، و هوایی امکان پذیر است. هرکدام از این روش ها مزیت هایی دارد که شما بر اساس نیازتان یکی از آن ها را انتخاب میکنید.

ارسال بار به قبرس به صورت هوایی

ارسال بار به قبرس به صورت هوایی این مزیت را دارد که شما میتوانید در زمان کوتاه به بار خود برسید اما هزینه ی این روش بسیار بالا است و بیشتر افرادی که از این روش استفاده میکنند که هزینه برایشان مهم نیست. البته این نکته رو در نظر بگیرید که اگر خرده بار دارید این روش بهتر از روش زمینی است. اگر شما میخواهید در کوتاه ترین زمان اثاثیه خود به دستتان برسد میتوانید از این روش استفاده کنید. زمان رسیدن اثاثیه منزل به دستتان ۳ الی ۴ روز زمان میبرد اما هزینه ی آن با توجه به بارتان و شرکت هواپیمایی تعیین میشود.

ارسال بار به قبرس به صورت زمینی

ارسال بار به قبرس شمالی و جنوبی به صورت زمینی یکی از روش های ارسال اثاثیه به قبرس است در این روش برخلاف روش هوایی زمان بیشتر طول میکشد تا بار به دستتان برسد اما هزینه ی آن بسیار پایین تر است افرادی وزن و حجم بار های آن ها زیاد است توصیه میکنیم از این روش استفاده کنند زیرا هزینه ی کمتری دارد. زمان رسیدن وسایل به دستتان ۱۰ الی ۱۲ روز زمان میبرد و هزینه ی آن با توجه به حجم بار شما تعیین میشود. قبل از آنکه این روش را انتخاب کنید شما باید تمامی اثاث خود را به صورت تخصصی بسته بندی کنید تا در هنگام جابه جایی آسیبی به آن ها وارد نشود.

راهنمای ارسال بار به قبرس شمالی
راهنمای ارسال بار به قبرس شمالی

بسته بندی وسایل

یکی از کارهایی مهمی که شما حتما قبل ازارسال بار به قبرس باید رعایت کنید بسته بندی وسایل است زیرا اگر بسته بندی درست انجام نشده باشد در هنگام جابه جایی امکان دارد اثاث شما آسیب ببیند. البته یک شرکت باربری معتبر تمامی وسایل شما را بعد از قرار داد بیمه میکند اما به طور کلی بهتر است تمام وسایل را به فرد متخصص بسپارید تا به طور اصولی وسایل شما را بسته بندی کند.

مراحل ارسال بار به قبرس شمالی و جنوبی

برای ارسال بار به قبرس شمالی و جنوبی مراحلی دارد که شامل:

  • انتخاب بهترین شرکت باربری که تمامی مراحل را به خوبی انجام بدهد
  • قرار داد بستن با شرکت باربری
  • در صورت نیاز فرستادن افراد متخصص برای بسته بندی وسایل
  • گرفتن مجوز های لازم
  • ارسال بار به قبرس

هزینه ارسال بار به قبرس شمالی وجنوبی

به دلیل عوامل زیادی نمیتوان هزینه ی مشخصی برای آن تعیین کرد این عوامل شامل:

  • روش های مختلف ارسال بار به قبرس شمالی و جنوبی: در خود این روش عوامل زیادی دارد به عنوان مثال در روش هوایی هزینه ی شما با توجه به نوع شرکت هواپیمایی که انتخاب میکنید بستگی دارد و یا در زمینی حجم بار تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ارسال به قبرس شمالی و جنوبی دارد.
  • استفاده از خدمات: هرشرکت باربری خدماتی دارد که با توجه به آن ها هزینه ی آن مشخص میشود البته تمامی خدمات در قرار داد ذکر میشود با توجه به آن ها هزینه مشخص میشود.
  • کدام شهرقبرس میخواهید بار ارسال کنید: قبرس شهر های مختلفی دارد برای همین قیمت هرکدام از شهر های قبرس باهم متفاوت است برای همین شما باید شهر خود را انتخاب کنید تا هزینه دقیق تر در بیاید.
  • و….

ارسال بار به قبرس توسط شرکت رادین لاجستیک

حالا زمان آن رسیده که بعد تمامی نکات و روش هایی که برای ارسال بار به قبرس گفتیم یک شرکت باربری معتبر و با سابقه را به شما معرفی کنیم. شرکت رادین لاجستیک یکی از شرکت های باربری معتبر و با ۱۵ سال سابقه در زمینه ارسال بار است که شما میتوانید برای ارسال بار به قبرس شمالی و جنوبی به این شرکت اعتماد کنید. رادین لاجستیک افراد متخصص را برای بسته بندی وسایل استخدام کرده است تا در صورت نیاز تمامی وسایل شما را به صورت اصولی بسته بندی کنند تا در هنگام جابه جایی هیچ آسیبی به اثاث شما وارد نشود البته شرکت رادین تمامی وسایل شما را بیمه خواهد کرد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه ارسال بار به قبرس شمالی با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید

تلفن: ۰۹۱۹۳۱۷۶۴۷۹

تلفن شرکت: ۰۲۱۴۴۷۶۲۵۷۱

  • منبع خبر : /آگهی/