خرید بلیط قطار رجا حمل خودرو
خرید بلیط قطار رجا حمل خودرو
آیا می‌دانید شما می‌توانید خودروی خود را با قطار به شهر‌های دیگر ببرید؟ مسافران زیادی به دلیل دوری مقصد و عدم تمایل به رانندگی در جاده خودروی شخصی خود را با قطار به شهر مقصد می‌برند. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره خرید بلیط قطار رجا حمل خودرو صحبت کنیم. اگر دوست دارید از این‌امکان استفاده کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

خرید بلیط قطار رجا حمل خودرو

خرید بلیط قطار رجا حمل خودرو
خرید بلیط قطار رجا حمل خودرو

آیا می‌دانید شما می‌توانید خودروی خود را با قطار به شهر‌های دیگر ببرید؟ مسافران زیادی به دلیل دوری مقصد و عدم تمایل به رانندگی در جاده خودروی شخصی خود را با قطار به شهر مقصد می‌برند. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره خرید بلیط قطار رجا حمل خودرو صحبت کنیم. اگر دوست دارید از این‌امکان استفاده کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

یکی از مواردی که مسافران زیادی دوست دارند در شهر مقصد سفر همراه خود داشته باشند، خودروی شخصی آن‌ها است! بله شما با داشتن خودروی خود نیازی به استفاده از سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی ندارید. با وجود خودروی شخصی شما این‌امکان را دارید که با هزینه‌ای کم به دیدنی‌های شهرهایی که فاصله بیشتری تا محل اقامت دارند نیز بروید. درباره این‌موضوع در قسمت‌های بعد بیشتر صحبت می‌کنیم و مثالی مشخص را ارائه می‌کنیم. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره رزرو بلیط قطار رجا برای حمل خودرو صحبت کنیم. این‌قابلیت فوق‌العاده امکان حمل خودروی شخصی شما را در قطار می‌دهد. فرصتی ویژه که بهتر است قبل از سفر درباره نحوه خرید بلیط آن و هزینه‌ها اطلاعات کاملی داشته باشید. اگر به خودروی خود در شهر مقصد نیاز دارید و دوست ندارید در جاده رانندگی کنید، خرید بلیط قطار حمل خودرو یکی از راه‌های آسان برای شما خواهد بود.

حمل‌خودرو با قطار

مسافران زیادی هشتند که دوست دارند خودروی خود را در هر مقصد داشته باشند. گاه همراه داشتن خودرو برای افراد زیادی نیاز است و حتما باید آن را با خود ببرند. همه آن‌ها حال و هوای رانندگی در جاده را ندارند. این‌موضوع می‌تواند دلایل شخصی داشته باشد یا دوست نداشته باشند خود را در جاده با رانندگی خسته کنند. یکی از راه‌های آسان برای حمل خودرو به شهر مقصد، رزرو بلیط قطار حمل‌خودرو است. رجا یکی از شرکت‌های بزرگ ریلی ایران است که این‌امکان را برای مسافران فراهم کرده است. البته باید بدانید که بلیط‌های حمل خودرو قوانین و شرایط خاص خود را دارند. البته نگران نباشید، شما همان‌طور که برای خود بلیط قطار می‌خرید، به همان سادگی امکان خرید بلیط حمل خودرو را نیز دارید.

خرید بلیط قطار رجا هم به‌صورت حضوری امکان‌پذیر است و هم امکان خرید آن‌ها را به‌صورت اینترنتی دارید. پیشنهاد ما به شما این است که بلیط خود را به‌سادگی به‌صورت آنلاین از سایت علی بابا بخرید و فرایند آن را دنبال کنید. در قسمت‌های بعد درباره بلیط حمل خودرو، شرایط آن و نکته‌های کاربردی درباره آن صحبت خواهیم کرد.

شرایط و نحوه خرید بلیط قطار رجا حمل خودرو

خرید بلیط قطار حمل خودرو کار آسانی است. همان‌طور که شما امکان خرید بلیط سفر خود را دارید، به همان سادگی باید بلیطی را برای خودروی خود بخرید. اگر قرار است در شهر مقصد از خودروی شخصی استفاده کنید، حمل خودرو کمک زیادی به شما می‌کند. مثلا اگر قرار است به یکی از دیدنی‌های شیراز در فاصله حدود ۱۰۰‌کیلومتری شهر بروید، وجود خودرو هزینه‌های شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. برای خرید بلیط حمل خودرو باید حداقل سه ساعت قبل از سفر اقدام کنید. برای خرید این‌بلیط علاوه‌بر هزینه اولیه باید مبلغی را برای حق بیمه خودرو بپردازید. این‌حق بیمه متناسب با ارزش خودروی شما است. حتما بلیط را با نام خود تهیه کنید و مدارک ماشین را هماره خود داشته باشید. وسایل اضافی در خودرو قرار ندهید، زیرا شرکت ریلی مسئولیتی برای حفظ وسایل شخصی شما ندارد.

اگر دوست دارید از هزینه‌های به‌روز حمل خودرو با قطار اطلاع داشته باشید، حتما سری به سایت علی بابا زده و درباره رزرو بلیط قطار حمل خودرو و مسیری که می‌خواهید خودروی خود را جا‌به‌جا کنید، جستجویی ساده انجام دهید.

نکاتی درباره حمل خودرو با قطار

اگر می‌خواهید خودروی خود را با قطار رجا به مقصد سفر ببرید بهتر است نکاتی را رعایت کنید. درباره قوانین و اطلاعاتی که در سایت و روی بلیط نوشته شده حتما مطالعه کرده و به آن‌ها عمل کنید. دقت داشته باشید اگر قرار است خودروی صفر یا شماره‌نشده را با قطار جا‌به‌جا کنید، حتما باید برگه خرید خودرو را برای تحویل ارائه دهید. اگر ماشین شما تصادف کرده باشد و صدمه‌دیده باشد باید شرایط حمل آن را بپرسید و احتمالا امکان حمل آن وجود نداشته باشد. اگر خودروی شما در پارکینگ بماند باید هزینه پارکینگ را بپردازید. البته این‌هزینه زیادی نیست ولی باید از آن اطلاع داشته باشید.

هزینه ماندن خودروی شما در پارکینگ راه‌آهن تا ۲۴ ساعت اولیه رایگان است.

حتما قبل از رزرو و خرید بلیط قطار رجا برای حمل خودرو درباره قوانین کنسلی و لغو بلیط اطلاعات لازم را مطالعه کنید. برخی از این‌قوانین به نفع شما هستند. مثلا اگر خودروی شما به‌موقع به مقصد نرسید، مبلغی از هزینه بلیط به شما باز‌گردانده می‌شود. برای حمل خودروهای سازمانی حتما مدارک لازم و برگه معرفی را هماره خود داشته باشید. هزینه حمل خودرو با قطار زیاد نیست و می‌تواند راه مطمئنی برای حمل خودروی شما باشد. اگر از این‌موضوع اطلاع نداشتید، حتما درباره قیمت‌ها و جزئیات بلیط‌ها در سایت علی بابا مطالعه کنید.

  • منبع خبر : /آگهی/