خروج از خط قطار در باواریا – آلمان
خروج از خط قطار در باواریا – آلمان
روز جمعه 3 ژوئن سه واگن یک قطار مسافری در ایالت باواریای آلمان از خط خارج شدند که منجر به کشته و زخمی شدن قریب 50 نفر شد. علت سانحه در حال بررسی است.

خروج از خط قطار در باواریا – آلمان

خروج از خط قطار در باواریا - آلمان
خروج از خط قطار در باواریا – آلمان

روز جمعه ۳ ژوئن سه واگن یک قطار مسافری در ایالت باواریای آلمان از خط خارج شدند که منجر به کشته شدن دست کم ۴ نفر و مجروح شدن نفرات دیگری شد، ۱۵ نفر از مجروحان به بیمارستان منتقل شده‌اند و علت سانحه در حال بررسی است.

برای امدادرسانی چهار هلیکوپتر و تعداد زیادی آمبولانس خودروهای آتش نشانی و امدادی در صحنه حضور دارند، استفاده از پهپاد توسط تیم‌های امدادی نیز به چشم می خورد.

تصاویر در رسانه های اجتماعی واگن های یک قطار منطقه ای دوطبقه را نشان می دهد که بین شاخه های درخت گیر کرده و از یک خاکریز به پایین غلتیده است، و همچنین افرادی را که روی برانکارد برده شده و روی ریل ایستاده اند، نشان می دهد.

پلیس گفت که عملیات خدمات اضطراری بزرگ هنوز در حال انجام است و خط ریلی کاملا بسته شده است.

قطارهای این منطقه از ۱ ژوئن، زمانی که بلیت ارزان قیمتی که امکان سفر در سراسر آلمان را به اجرا می گذاشت، تعداد مسافران بیشتری را شاهد بوده اند.

افزایش فوتی های حادثه خروج از خط قطار در باواریا

پلیس برلین روز شنبه اعلام کرد که کارکنان اورژانس جسد دیگری را زیر آوار قطاری که روز جمعه در جنوب آلمان از ریل خارج شد، پیدا کردند و تعداد کل قربانیان را به ۵ نفر رساند.

پلیس محلی در توییتی اعلام کرد که ۴۴ نفر دیگر در این حادثه مجروح شدند که برخی از آنها جراحات جدی داشتند.

  • منبع خبر : رویترز