بهترین هتل های نزدیک به بازار رضا مشهد
بهترین هتل های نزدیک به بازار رضا مشهد
یکی از ملاک های انتخاب هتل برای اقامت در مشهد، نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا (ع) است. بسیاری از زائران و مسافران دوست دارند، بیشتر وقت خود را در حرم بگذرانند، از این رو ترجیح می دهند بازارها و فروشگاه هایی را برای خرید سوغاتی انتخاب کنند که در نزدیکی حرم باشد و همچنین نیاز آنها را برای خرید سوغات مشهد نیز برطرف کند.

بهترین هتل های نزدیک به بازار رضا مشهد

بهترین هتل های نزدیک به بازار رضا مشهد
بهترین هتل های نزدیک به بازار رضا مشهد

یکی از ملاک های انتخاب هتل برای اقامت در مشهد، نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا (ع) است. بسیاری از زائران و مسافران دوست دارند، بیشتر وقت خود را در حرم بگذرانند، از این رو ترجیح می دهند بازارها و فروشگاه هایی را برای خرید سوغاتی انتخاب کنند که در نزدیکی حرم باشد و همچنین نیاز آنها را برای خرید سوغات مشهد نیز برطرف کند. بازار رضا مشهد یکی از این بازارهای محبوب برای مسافران می باشد. از این رو هتل های نزدیک بازار رضا مشهد همیشه مورد استقبال گردشگران بوده و طرفداران زیادی دارند.

نزدیکی به حرم مطهر و بازارهایی همچون بازار رضا، دسترسی به دیگر جاذبه های گردشگری و البته امکانات داخلی هتل مانند تجهیزات اتاق ها یا سوئیت ها، کیفیت غذا و… از جمله ملاک های امتیازدهی برای انتخاب بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران است. پس با بررسی نظرات مسافران، می توان تصمیم بهتر و در نتیجه تجربه شیرین تری را از سفر خود به مشهد ثبت کنیم.

بازار رضا مشهد کجاست؟

بازار رضا مشهد یکی از قدیمی ترین بازارهای مشهد است که در محله عنصری مشهد و در ضلع شرقی خیابان امام رضا (ع)، حد فاصل میدان بیت المقدس و خیابان ۱۷ شهریور قرار گرفته و دارای معماری سنتی زیبایی است. این بازار قدیمی مقصد خوبی برای مسافران برای خرید سوغاتی است و دارای انواع بدلیجات، فیروزه، زعفران، تسبیح و مهر و پوشاک یا دیگر سوغاتی های مشهد می باشد.

انواع هتل های نزدیک بازار رضا مشهد، از هتل های ۵ ستاره تا ۳ ستاره با ویژگی ها و امکانات آنها معرفی می شود تا بتوانید تصمیم بهتری برای انتخاب محل اقامت خود در مشهد داشته باشید.

هتل های ۵ ستاره نزدیک بازار رضا مشهد

هتل های ۵ ستاره زیادی در اطراف حرم مطهر قرار دارند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و می توانند شما را در ایجاد تجربه خوب در مشهد کمک کنند.

هتل قصر طلایی

این هتل ۵ ستاره در خیابان امام رضا (ع) واقع شده و نزدیک به حرم مطهر و البته بازار رضا است. این هتل به دیگر اماکن تفریحی مانند موزه آستان قدس رضوی دسترسی مناسبی دارد. از امکانات رفاهی و تفریحی آن نیز می توان به استخر، سونا، سالن بیلیارد، حمام ترکی، سالن ماساژ ، ترانفسر رایگان فرودگاهی و راه آهن و ترانفسر به حرم مطهر، رستوران های شیک با غذاهای با کیفیت و متنوع و… نام برد.

هتل الماس ۲ مشهد

این هتل که به مانند شهری کوچک در نزدیکی حرم مطهر و در خیابان امام رضا قرار دارد، به لحاظ معماری بسیار شاخص است. در این هتل ۵ ستاره از سبک های مختلف معماری مانند سبک ایران باستان، سبک عربی، سبک روسی، ترکی، رومی، آفریقایی و … برای طراحی اتاق ها استفاده شده است. به طوری که با رزرو هر کدام از اتاق ها با سبک خاص، تجربه متفاوتی را از اقامت در هتل خواهید داشت. مسافت بین هتل الماس ۲ و بازار رضای مشهد بسیار کوتاه است و به راحتی می توانید برای خرید به این بازار مراجعه کنید.

هتل های ۴ ستاره در نزدیکی بازار بزرگ مشهد

از جمله هتل های پرطرفدار برای اقامت در مشهد هتل های ۴ ستاره هستند. که بعضی از آنها به عنوان هتل های نزدیک بازار رضا مشهد در ادامه معرفی می شود:

هتل ۴ ستاره سی نور مشهد

هتل سی نور مشهد به عنوان یکی از نزدیک ترین هتل ها به بازار رضای مشهد شناخته می شود. این هتل در انتهای بازار رضا، نبش خیابان دانش شرقی واقع شده است. فقط کافی است از این هتل خارج شوید و خود را در آستانه ورودی بازار رضا می بینید. همچنین شما می توانید از رستوران های این هتل در طبقات ۱۶ و ۱۷، بارگاه امام رضا (ع) را ببینید. انواع رستوران های سنتی، روف گاردن و همچنین کافی شاپ شیک از دیگر امکانات این هتل است. حوضچه نمک، حمام ترکی و سونا و … نیز برای راحتی بیشتر مسافران در این هتل تعبیه شده است.

هتل رفاه مشهد

این هتل ۴ ستاره که یک دقیقه با بازار رضا فاصله دارد، در خیابان دانش شرقی واقع شده است. هتل رفاه یکی از بهترین هتل ها از نظر مسافران است که دارای امکانات مناسبی برای اقامت چند روزه در مشهد می باشد. این هتل به لحاظ هزینه، مقرون به صرفه است و می توانید با اقامت در آن، از امکاناتی همچون استخر برای بانوان و آقایان نیز استفاده کنید. هتل رفاه مشهد علاوه بر نزدیکی به بازار رضا مشهد، به دلیل نزدیکی به وسایل حمل و نقل عمومی، دسترسی شما را به دیگر قسمت های شهر راحت می کند. هتل رفاه با این ویژگی ها از جمله بهترین هتل های نزدیک به بازار رضا مشهد می باشد.

هتل مشهد مشهد

یکی از هتل های قدیمی در مشهد است که به علت واقع شدن در خیابان امام رضا (ع) به بازار رضا نیز نزدیک است. شما به راحتی هر زمان که تمایل دارید، می توانید به این بازار بروید و از خرید خود لذت ببرید. نکته دیگر در خصوص این هتل این است که امکانات رفاهی خود هتل و البته تجهیزات رفاهی اتاق ها، به طور قابل قبولی رضایت مسافران را جذب کرده است. سالن بدنسازی، اینترنت رایگان، کیفیت بالای غذاهای ایرانی و غیر ایرانی از جمله تجهیزات هتل مشهد است.

هتل های ۳ ستاره از انواع هتل های نزدیک بازار رضا مشهد

نزدیک ترین هتل ها به بازار رضا مشهد، هتل های ۳ ستاره اند که دارای امکانات متعددی برای رضایت مسافران نیز هستند.

هتل آیران مشهد

هتل آیران با فاصله دو دقیقه ای با بازار رضا مشهد، گزینه بسیار مناسب برای آن دسته از مسافرانی است که دوست دارند در مکانی اقامت داشته باشند که علاوه بر نزدیکی به حرم، به این بازار نیز نزدیک باشد. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده است و امکانات مناسب رفاهی از جمله غذای با کیفیت، استخر و سونا و ماساژ و … را در اختیار گردشگران و مسافران قرار می دهد.

هتل منجی مشهد

این هتل به این دلیل که در ضلع جنوبی بازار رضا قرار دارد، در واقعیت می توان گفت که در محل بازار رضا واقع شده است و اصلا نیاز نیست شما زمانی را صرف رسیدن به این بازار کنید. به همین دلیل یکی از بهترین هتل های نزدیک بازار رضا مشهد می باشد. مجموعه آبی و لمکده، کافی شاپ و رستوران از امکانات هتل منجی مشهد است که در ایجاد رضایت برای مسافران موثر بوده است. توجه داشته باشید که هتل منجی با حرم مطهر امام رضا (ع) حدود یک کیلومتر فاصله دارد.

هتل تبرک مشهد

مسافران هتل ۳ ستاره تبرک مشهد، امتیازی مناسب را برای این هتل در نظر گرفته اند. پس اگر نتایج نظرسنجی برای انتخاب محل اقامت در مشهد برای تان مهم است، می توانید این هتل را رزرو کنید. فاصله این هتل با بازار رضا حدود ۲ دقیقه است و در خیابان امام رضا، خیابان حنایی واقع شده است. سوئیت ها و اتاق های مختلفی نیز در این هتل وجود دارد که شامل سوئیت کوآد، سوئیت های دو خوابه و تک خوابه، دولوکس، فیستا و اتاق دبل و تویین و تریپل است.

هتل های ۲ ستاره و کمتر در نزدیکی بازار رضا مشهد

به دلیل حجم زیاد مسافران و گردشگران به مشهد مقدس، تعداد این نوع هتل ها و محل های اقامتی نیز در مشهد بسیار زیاد است و به طور قطع مورد استقبال خوبی از سوی مسافرانی که هزینه محدودتری را برای اقامت در نظر گرفته اند، می شود.

هتل ۲ ستاره ابریشم

در این هتل، فاصله شما با بازار رضا حدود یک دقیقه است. پس می توانید با هزینه بسیار معقول در نزدیکی بازار رضا و البته حرم مطهر امام رضا (ع) تجربه اقامت خوبی را داشته باشید. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده است و دارای رستوران و دیگر امکاناتی مانند اینترنت می باشد.

هتل ۲ ستاره کارن

هتل کارن مشهد نیز یکی دیگر از اماکن اقامتی در نزدیکی حرم مطهر و بازار رضا است. بعد از دو دقیقه پیاده روی می توانید به این بازار برسید و خرید راحتی را تجربه کنید.

هتل آپارتمان پاویون تک ستاره مشهد

هتل آپارتمان پاویون تا حرم مطهر ۵ دقیقه و تا بازار رضا ۳ دقیقه فاصله دارد. دارای امکانات مناسبی مانند ترانسفر، کافی شاب، صندوق امانات و سیستم تهویه مناسب در اتاق ها است.

سخن آخر

انتخاب محل اقامت برای سفر به مشهد، به علت تعدد و تنوع هتل ها و اماکن اقامتی کار آسانی نیست. بسیاری از مسافران، قبل از رزرو هتل، بهترین هتل ها از نظر مسافران را بررسی می کنند و بعد از آن با اطمینان بیشتری انتخاب می کنند. ملاک های مختلفی برای انتخاب هتل محل اقامت در سفر به مشهد برای مسافران وجود دارد؛ نزدیکی به حرم مطهر یکی از مهمترین ملاک ها برای خیلی از زائران و مسافران است و البته نزدیکی و دسترسی آسان به بازارهایی که امکان خرید سوغاتی را دارند از دیگر ملاک هاست. از این رو هتل های نزدیک بازار رضا مشهد، یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافران خواهد بود.

  • منبع خبر : /آگهی/