بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد را چگونه پیدا کنیم؟
بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد را چگونه پیدا کنیم؟
بلیط مشهد به تهران همیشه یکی از پرتقاضاترین بلیط پروازهای داخلی است و کمتر زمانی پیش می‌آید این مسیر پروازی خلوت و خالی از مسافر باشد. کسانی که زیاد سفر می‌روند، فوت ‌و فن‌هایی برای مدیریت هزینه‌هایشان دارند. اگر دوست دارید 4 مورد از این فوت ‌و‌ فن‌ها را بدانید و این بار بلیط هواپیما مشهد تهران را به قیمت مناسب‌تری بخرید، این مقاله مخصوص شما است!

بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد را چگونه پیدا کنیم؟

اگر به لیست پر ترافیک‌ترین فرودگاه‌های ایران نگاهی بیندازید، می‌بینید که رتبه اول متعلق به فرودگاه مهرآباد تهران است و فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد در جایگاه دوم قرار دارد.بلیط مشهد به تهران همیشه یکی از پرتقاضاترین بلیط پروازهای داخلی است و کمتر زمانی پیش می‌آید این مسیر پروازی خلوت و خالی از مسافر باشد. کسانی که زیاد سفر می‌روند، فوت ‌و فن‌هایی برای مدیریت هزینه‌هایشان دارند. اگر دوست دارید ۴ مورد از این فوت ‌و‌ فن‌ها را بدانید و این بار بلیط هواپیما مشهد تهران را به قیمت مناسب‌تری بخرید، این مقاله مخصوص شما است!

بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد را چگونه پیدا کنیم؟
بهترین قیمت بلیط هواپیما مشهد را چگونه پیدا کنیم؟

ایرلاین‌های مختلف را چک کنید

یکی از بهترین راه‌های پایین‌آوردن هزینه بلیط هواپیما مشهد به تهران چک‌کردن برنامه پروازی شرکت‌های هواپیمایی مختلف است. کمی وقت بگذارید و ببینید شرکت‌های مختلف چه شرایطی برای فروش بلیط سیستمی و چارتری دارند. بعضی شرکت‌ها بلیط ارزان‌تری دارند؛ اما پروازهایشان در ساعات نامناسبی انجام می‌شود. از طرفی امکان دارد ایرلاینی بلیطی گران‌تر عرضه کند؛ اما شرایط خوبی برای تعویض تاریخ و استرداد بلیط داشته باشد. هر چه اطلاعاتتان درباره قوانین و شرایط ایرلاین‌های گوناگون بیشتر باشد، بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید.

بلیط مشهد تهران را خارج از فصل پر مسافر بخرید

هدف بیشتر افراد از سفر به شهر مشهد، زیارت از حرم امام هشتم است و فصل محبوب سفر به مشهد بیشتر از این‌که به آب‌ و هوا مربوط باشد، به مناسبت‌های مذهبی بستگی دارد. مشهد در همه روز‌های سال آماده پذیرایی از مسافران است؛ اما در اعیاد مذهبی، شهادت ائمه، ماه محرم و… بیشترین حجم مسافر را دارد. اگر علاقه دارید روزهای پرشور این شهر را تجربه کنید، چنین مناسبت‌هایی بهترین انتخاب خواهند بود. البته توجه داشته باشید که همیشه بلیط هواپیما مشهد به تهران در پیک سفر گران‌تر از روزهای عادی می‌شود.

به غیر از گران‌بودن بلیط هواپیما و هتل در روزهای پیک سفر، احتمال دارد تراکم بالای مسافران و شلوغی معابر و گردشگاه‌ها از آرامش و لذت سفرتان بکاهد. کسانی که دوست دارند یک سفر ارزان‌تر و خلوت‌تر داشته باشند، بهتر است پرواز مشهد تهران را برای روزهای عادی سال رزرو کنند.

برنامه‌ریزی منعطف، بهترین راه کم‌کردن هزینه‌های سفر

اگر بلیط مشهد تهران را به منظور سفر کاری، شرکت در امتحان یا پرواز کانکشن به مقصد دیگری می‌خرید و باید در زمان خاصی سفر کنید، چاره‌ای جز خریدن بلیط در روزهای معین‌‌شده ندارید؛ اما اگر برنامه مسافرت‌تان را می‌توانید کمی تغییر دهید، دستتان برای انتخاب بلیط ارزان‌تر کاملا باز خواهد بود. قیمت پروازهای یکسان بسته به شرایط زمانی تغییر می‌کند. برای مثال قیمت بلیط در آخر هفته‌ها به دلیل تقاضای بالا، بیشتر می‌شود و در روزهای وسط هفته پایین می‌آید. علاوه‌بر این ساعات نزدیک به صبح زود و آخر شب چندان محبوب مسافران نیستید و معمولا صندلی چنین پروازهایی با قیمت ارزان‎تری به فروش می‌رسد.

می‌توانید تا پای پرواز منتظر بمانید؟

همان‌طور که گفتیم، قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران ثابت نیست و بسته‌به نوع ایرلاین، کلاس پروازی، زمان سفر و … تغییر می‌کند. یکی از مهم‌ترین تکنیک‌هایی که گردشگران حرفه‌ای برای پایین‌آوردن هزینه‌های سفرشان به کار می‌برند این است که تا پای پرواز صبر می‌کنند و بلیط لحظه آخری می‌خرند. اگر نمی‌دانید بلیط لحظه آخری چیست، باید بگوییم گاهی پیش می‌آید که تعداد مسافران پرواز کمتر از تعداد پیش‌بینی‌شده باشد و ایرلاین‌ها با سود چشم‌پوشی از بخشی از سود، صندلی‌های خالی باقی‌مانده را با قیمت بسیار کمتری به فروش می‌گذارند.

شاید قیمت پایین بلیط لحظه آخری وسوسه‌کننده باشد، اما هیچ وقت روی پیداکردن چنین بلیطی حساب قطعی باز نکنید. چنین بلیطی مناسب کسانی است که برنامه قطعی ندارند و می‌توانند با چمدان آماده، منتظر پایین‌آمدن قیمت صندلی‌های خالی بمانند.

کدام فرودگاه‌ها بین مشهد و تهران پرواز دارند؟

در حال حاضر ایرلاین‌های ایران ایر، کیش تور و قشم تور این پروازها از مبدا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران انجام می‌دهند. فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد یکی از بهترین فرودگاه‌های ایران شناخته می‌شود که از سال ۱۳۳۰ تا کنون با همکاری بیش‌از ۱۴ شرکت داخلی و ۱۶ شرکت خارجی پذیرای مسافران است. فرودگاه مهرآباد تهران هم که در سال ۱۳۱۷ ساخته شده و با داشتن ۶ ترمینال مجزا، از آن زمان تا کنون مهم‌ترین فرودگاه کشور بوده است.

ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران در انحصار فلای تودی!

فلای تودی، معتبرترین مجموعه فروش خدمات سفر است. متنوع‌ترین خدمات سفر از بلیط هواپیمای داخلی و خارجی گرفته تا رزرو هتل در ۱٫۵ میلیون نقطه در سراسر جهان را می‌توانید از سایت این مجموعه تهیه کنید. برای خرید بلیط هواپیما مشهد تهران از سایت فلای تودی، از نوار ابزار پروازهای داخلی وارد شوید و شهر مبدا، شهر مقصد و تاریخ پرواز را وارد نماید. موتورهای جست‌وجوی ما به جدیدترین فناوری‌های آنلاین مجهزند و قادرند در لحظه، تمام پرواز مشهد تهران در تاریخ انتخابی‌تان را از ایرلاین‌های معتبری مثل شرکت‌های هواپیمایی ایران‌ایر تور، ایران‌ایر، ساها، ماهان، زاگرس، آسمان، تابان، قشم ایر و وارش و… استعلام ‌کنند و نمایش دهند.

پیشنهاد می‌کنیم حتما از تقویم قیمتی فلای تودی استفاده کنید. مهم‌ترین مزیت این تقویم، نمایش ارزان‌ترین قیمت بلیط در حوالی تاریخ انتخابی شما است. همچنین می‌توانید با ثبت‌نام در سایت فلای تودی و فعال‌کردن گزینه اطلاع از آخرین اخبار، تغییرات قیمت یا ساعت پرواز را از طریق پیامک یا ایمیل دریافت کنید.

  • منبع خبر : /آگهی/