انواع قطارهای یزد به تهران
انواع قطارهای یزد به تهران
تهران مهم‌ترین شهر ایران است که از شهرهای مختلف با اهداف مختلف تجاری، اداری، بیزینسی و تفریحی مسافر می‌پذیرد. تردد در مسیر تهران و شهرهای بزرگ و بااهمیتی مانند یزد کاملا قابل درک است. سفر از یزد به تهران به ‌دلیل بیزینس و همچنین جاذبه‌های گردشگری تهران اتفاق می‌افتد و یکی از پرترددترین مسیرهای ریلی کشور را شکل می‌دهد. بلیط قطار یزد تهران نیز از پرفروش‌ترین بلیط‌های قطار کشور محسوب می‌شود؛ چرا که سفری راحت، ایمن و مقرون به‌صرفه را برای مسافران رقم می‌زند.

انواع قطارهای یزد به تهران

تهران مهم‌ترین شهر ایران است که از شهرهای مختلف با اهداف مختلف تجاری، اداری، بیزینسی و تفریحی مسافر می‌پذیرد. تردد در مسیر تهران و شهرهای بزرگ و بااهمیتی مانند یزد کاملا قابل درک است. سفر از یزد به تهران به ‌دلیل بیزینس و همچنین جاذبه‌های گردشگری تهران اتفاق می‌افتد و یکی از پرترددترین مسیرهای ریلی کشور را شکل می‌دهد. بلیط قطار یزد تهران نیز از پرفروش‌ترین بلیط‌های قطار کشور محسوب می‌شود؛ چرا که سفری راحت، ایمن و مقرون به‌صرفه را برای مسافران رقم می‌زند.

انواع قطارهای یزد به تهران
انواع قطارهای یزد به تهران

ایستگاه‌های قطار یزد به تهران

بهتر است قبل از سفر، فاصله بین مبدا و مقصد را بررسی کنید تا برنامه‌ریزی بهتری برای سفرتان داشته باشید. مسیر ریلی یزد تا تهران حدود ۶۲۱ کیلومتر است، طی‌کردن این مسیر با قطار عادی حدود ۷ الی ۸ ساعت و با قطار سریع‌السیر حدود ۵ الی ۶ ساعت، زمان می‌برد. شما با رزرو بلیط قطار یزد تهران، از ایستگاه‌های متعددی مانند یزد، میبد، اردکان، زواره، بادرود، کاشان، محمدیه و تهران عبور می‌کنید. شرکت‌های ریلی مختلف با قطارهای متنوعی مانند اتوبوسی، کوپه‌ای، سریع‌السیر، پنج ستاره اکونومی و بیزنسی برای تردد در این مسیر، در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. قطارهای یزد تهران، تقریبا در تمامی روزهای هفته فعالیت دارند و جزئیات برنامه حرکت آن‌ها، در هر شرکت ریلی متفاوت است. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر از ساعت حرکت قطارهای یزد تهران، زمان تقریبی رسیدن به تهران، امکانات کوپه‌ها و همچنین ایستگاه‌های توقف قطار به قسمت “مشاهده جزئیات” روی بلیط الکترونیک مراجعه کنید و مناسب‌ترین ساعت حرکت قطار یزد به تهران را انتخاب و خریداری نمایید.

انواع قطارهای یزد تهران

در مسیر پرتردد یزد تهران، انواع قطار‌های لوکس و نیمه لوکس، قطارهای سریع‌السیر، کوپه‌ای و اتوبوسی نیز وجود دارند. قطارهای رجا، مهتاب سرجم، بن‌ریل، ریل ترابر سبا و جوپار از مهم‌ترین شرکت‌های ارائه خدمات ریلی در مسیر یزد تهران هستند که بخش بزرگی از بلیط‌های قطار موجود در بازار را تامین می‌کنند. این شرکت‌های ریلی، قطارهای مختلف با امکانات متنوعی مانند پذیرایی ویژه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم صوتی‌ و تصویری و … را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. شما می‌توانید با رزرو بلیط قطار یزد تهران در انواع بلیط قطار 3 ستاره ۶ تخته کویر، ۳ ستاره ۶ تخته مهدیس، ۴ ستاره اتوبوسی نگین، 4 ستاره ۴ تخته غزال، ۴ ستاره ۴ تخته غدیر و همین‌طور ۳ ستاره ۴ تخته البرز، سفری لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید.

قطار ۴ ستاره غزال

واگن‌های قطار غزال هر یک شامل ۹ کوپه ۴ نفره هستند که به‌طورکلی هر واگن ۳۶ نفر ظرفیت دارد. امکانات بهداشتی این واگن‌ها شامل دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. قطارهای غزال از نظر امکانات تفریحی و سرگرمی، در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند، دو عدد نمایشگر LCD در هر کوپه، امکان دیدن فیلم یا شنیدن آهنگ مورد علاقه‌تان را برای شما فراهم می‌کند. علاوه‌بر این، کنسول بازی و اسباب‌بازی‌های دیگری برای تفریح کودکان مهیا شده است. امکانات سرمایشی و گرمایشی موجود در این قطارها، خیال مسافران را از سرما یا گرمای هوا راحت می‌کند. قطارهای غزال بن‌ریل امکانات دیگری مانند عصرانه، آب، چای، روزنامه و وسایل خواب را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

قطار ۴ ستاره نگین

قطارهای نگین، از شرکت ریل ترابر سبا است که در دو نوع اتوبوسی و کوپه‌ای وجود دارند. قطارهای اتوبوسی با ظرفیت ۶۰ نفره، معمولا نرخ قیمتی ارزان‌تری را در مقایسه با دیگر قطارها، در اختیار مسافران قرار می‌دهند. امکانات ویژه این قطارها شامل سرویس خواب، ارائه بسته‌های پذیرایی همراه با تنقلات، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم صوتی‌ و تصویری، صندلی‌های راحت و متناسب با ارگونومی بدن در قطارهای اتوبوسی، پذیرایی در دو وعده صبحانه و عصرانه، سیستم احضار مهمان‌دار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی همراه با میز تعویض پوشک کودک می‌شوند.

قطار ۴ ستاره غدیر

قطار غدیر از شرکت ریل ترابر سبا، به‌دلیل برخورداری از امکانات ایده‌آل، طرفداران بسیاری دارد و به یکی از ایمن‌ترین قطارهای کوپه‌ای تبدیل شده است. برخورداری از سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و سیستم Bombarier آلمان که تمام لرزش کوپه‌ها را از بین می‌برد، برخورداری از سیستم ترمز Anti_Skid یا ضد قفل و لغزش هنگام ترمزکردن قطار، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم ضد حریق، درب‌های اتوماتیک لمسی برای سهولت در عبور مسافران، برخورداری از سیستم صوتی ‌و تصویری برای نمایش فیلم و موسیقی برای هر کوپه، برخورداری از سیستم تنظیم دمای دلخواه، همین‌طور امکان سفارش غذاهای گرم و سرد و … باعث شده است افرادی که هواپیما را برای مسافرت انتخاب می‌کنند، رزرو بلیط قطار غدیر را به هواپیما ترجیه دهند.

قطار ۳ ستاره البرز

ناوگان ریلی شرکت رجا، قطارهای خود را به ۴ کلاس ویژه، کلاس سه، کلاس دو و کلاس یک تقسیم کرده است. قطار البرز در کلاس ۲ این شرکت قرار دارد، تفاوت اصلی این قطارها در سن قطار، تجهیزات فنی هر واگن و خدمات داخل آن‌ها مشخص می‌شود. سیستم تهویه، سیستم صوتی‌وتصویری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سرویس خواب تمیز، پریز برق در هرکوپه، پذیرایی میان وعده و همین‌طور پذیرایی در بدو ورود از امکانات ویژه قطار البرز هستند.

رزرو بلیط قطار یزد تهران

رزرو بلیط قطار یزد تهران را می‌توانید به‌صورت حضوری و با مراجعه به مراکز فروش بلیط قطار یا آژانس‌های مسافرتی انجام دهید. اگر زمان کافی برای خرید حضوری ندارید، می‌توانید از روش ساده‌تری برای خرید بلیط خود استفاده کنید. خرید به‌صورت آنلاین و اینترنتی، این روزها مورد استقبال عموم قرار گرفته است؛ چرا که خریدی آسان و راحت را برای مسافران فراهم می‌کند. با ورود به سایت فروش بلیط قطار و مشخص‌کردن فیلدهای مبدا، مقصد، تعداد مسافر و همین‌طور فعال‌کردن فیلترهای نوع قطار، محدودیت قیمتی و … لیستی از گزینه‌های موجود بلیط قطار تهران برای شما نمایان می‌شود.

با فلای تودی سفری بی‌نظیر را تجربه کنید

فلای تودی شما را در خرید آنلاین بلیط سفرتان همراهی خواهد کرد. این سایت با ارائه فرآیند خرید آسان و راحت، در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی می‌کند، همین‌طور با قراردادن خدمات لازم به اجرای این فرآیند سرعت می‌بخشد. شما با انتخاب فلای تودی با خدمات راهنمای سفر، پیگیری و پشتیبانی ۲۴ ساعته، تا انتهای سفر حمایت خواهید شد. حتی اگر ناچار به کنسل‌کردن بلیط‌تان شدید، می‌توانید از خدمات استرداد بلیط فلای تودی بهره ببرید.


پورتال حمل و نقل ریلی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

  • منبع خبر : /آگهی/