آگهی استخدام شرکت پویانوین سبز
آگهی استخدام شرکت پویانوین سبز
شرکت پویانوین سبز در نظر دارد به منظور تامین خدمات مورد نیاز خود، در خطوط شبکه ریلی کشور، از بین متقاضیان ذکور و بومی واجد شرایط در مشاغل مندرج در جدول ذیل، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی - تخصصی، ارزیابی روانشناختی و شایستگی شغلی، معاینات طب کار و طی دوره آموزشی مربوطه، تعدادی از واجدین شرایط را انتخاب نماید.

آگهی استخدام شرکت پویانوین سبز / آگهی تامین نیرو (۱۸۰۰ نفر)

شرکت پویانوین سبز در نظر دارد به منظور تامین خدمات مورد نیاز خود، در خطوط شبکه ریلی کشور، از بین متقاضیان ذکور و بومی واجد شرایط در مشاغل مندرج در جدول ذیل، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی – تخصصی، ارزیابی روانشناختی و شایستگی شغلی، معاینات طب کار و طی دوره آموزشی مربوطه، تعدادی از واجدین شرایط را انتخاب نماید.

افراد واجد شرایط متقاضی شرکت در آزمون، می توانند جهت ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۸ به آدرس اینترنتی این شرکت مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق مفاد آگهی و مطابق با شرایط ذکر شده، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اعلام نتیجه نهایی آزمون مشاغل ریلی
لینک در انتهای پست

جدول شماره ۱:

عناوین شغلی و رشته‌های تحصیلی مرتبط با آگهی استخدام شرکت پویانوین سبز:

عناوین شغلی و رشته‌های تحصیلی مرتبط با آگهی استخدام شرکت پویانوین سبز
عناوین شغلی و رشته‌های تحصیلی مرتبط با آگهی استخدام شرکت پویانوین سبز

تذکرات

١. دارندگان مدارک تحصیلی مندرج در جدول شماره ۱ صرفا مجاز به ثبت نام خواهند بود .(نکته: عنوان رشته های تحصیلی مندرج در مدرک تحصیلی داوطلبان می بایست دقیقا با عنوان رشته های مندرج در جدول شماره ۱ همخوانی داشته باشد)

٢. در این آزمون صرفا داوطلبان بومی مجاز به شرکت می باشند. ( منظور محدوده های جغرافیایی برابر جدول شماره (۱-۲) تا (۱۳-۲) بر اساس تقسیمات مصوب کشور می باشد.)

٣. داوطلبان چنانچه از شرایط ایثارگری برخوردار می باشند، ضرورت است در تقاضانامه ثبت نام نسبت به تکمیل فیلد مربوطه اقدام نمایند. فرزندان شهدای برادر شهید، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر به شرط ارائه مستندات ایثارگری تایید شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران، از شرط سن، حداکثر تا سقف ۵ سال معاف می باشند. ضمن اینکه این دسته افراد نیز باید شرایط مد نظر شرکت را دارا باشند.

شرایط عمومی

۱-۱- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.
۲-۱- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳-۱- نداشتن منع به‌کارگیری و نداشتن سوء پیشینه به موجب آراء مراجع قضایی ذیصلاح.
۴-۱- دارا بودن كارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیرپزشکی.
۵-۱- داشتن شرایط فیزیكی مورد نظر وسلامت كامل جسمانی و روانی متناسب با شغل برابر استانداردهای مورد نظر شركت.

تعریف داوطلب بومی

افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند، داوطلب بومی تلقی می گردند:
الف – محل تولد با صدور شناسنامه داوطلب با محدوده جغرافیایی مورد تقاضا یکی باشد.
ب – داوطلب حداقل دو مقطع تحصیلی (از ابتدایی تا پایان دبیرستان) را به صورت متوالی یا متناوب در محدوده جغرافیایی محل مورد تقاضا طی کرده باشد.
ج- داوطلب حداقل یک مقطع تحصیلی (از ابتدایی تا پایان دبیرستان) در محدوده جغرافیایی محل مورد تقاضا طی کرده باشد و در حال حاضر با ارائه اسناد معتبر، در محدوده مذکور سکونت داشته باشد .
نکته ۱: سکونت در محل جغرافیایی مورد تقاضا ، بدون داشتن یکی از شرایط بند های “الف ، ب با ج” به منزله بومی بودن تلقی نمی گردد.
نکته ۲: حداکثر فاصله سکونت قابل قبول تا شهر انتخابی به منظور بومی بودن ۷۰ کیلومتر می باشد.

شرایط اختصاصی

سن :
در مشاغل لکوموتیوران، متصدی ترافیک، تکنسین ارتباطات و علائم، متصدی امور ساختمان، متصدی امور تاسیسات برقی و مکانیکی)، راهبر ماشین آلات مکانیزه خط، راهبر جرثقیل ریلی، و ناظر تخلیه و بارگیری حداکثر سن مجاز با دارا بودن کارت پایان خدمت حدودا ۲۸ سال ( ۱۳۷۲/۰۱/۰۱ ) و با دارا بودن معافیت دائم غیر پزشکی حدودا ۲۶ سال ( ۱۳۷۴/۰۱/۰۱ ) می باشد.

در مشاغل سوزنبان، حفاظت ایستگاهی، مکانیسین ( تعمیر کار واگن) و حفاظت فیزیکی حداکثر سن مجاز با دارا بودن کارت پایان خدمت حدودا ۲۶ سال ( ۱۳۷۴/۰۱/۰۱ ) و با دارا بودن معافیت دائم غیر پزشکی حدودا ۲۴ سال ( ۱۳۷۶/۰۱/۰۱ ) می باشد.

سابقه :
داوطلبانی که دارای سابقه خدمت در مجموعه سیر و حرکت راه آهن با واحد های تعمیراتی ناوگان و مشاغل زیرساخت ریلی، می باشند حداکثر تا ۴ سال به سقف سنی افزوده می گردد. (با ارائه سوابق بیمه ای مرتبط و تایید شده توسط سازمان تامین اجتماعی)
👇جهت مشاهده جزئیات بیشتر پس از مراجعه به لینک زیر
گزینه دریافت لینک دانلود را انتخاب نموده و فایل را دریافت نمایید👇

♦️دریافت فایل آگهی آزمون بصورت PDF♦️

✅اطلاعات مفید و کاربردی آزمون استخدامی شرکت پویا نوین سبز (مشاغل عملیات ریلی):

📆 تقویم آزمون:
▫️شروع ثبت نام: از ۱۸ دیماه ۱۴۰۰
▫️مهلت ثبت نام: تا ۲۸ دیماه ۱۴۰۰

به اطلاع شرکت کنندگان آزمون پویا نوین سبز می رساند نتایج آزمون فوق از طریق لینک زیر اعلام و قابل دسترس میباشد:

🔗اطلاعات تکمیلی از طریق : wazmoon.ir


اخبار استخدامی ریلی را در “پورتال حمل و نقل ریلی” مشاهده کنید