معرفی شرکت آروین تبریز
معرفی شرکت آروین تبریز
آروین تبریز به عنوان تولید کننده و تامین کننده صنعتی در سال 1372 در تبریز تاسیس شد وهدف آن کاهش وابستگی صنایع مادر به واردات خارجی بود.آروین تبریز با تولید قطعات و تجهیزات جایگزین برای راه آهن به این مهم دست یافته است.

معرفی شرکت آروین تبریز

آروین تبریز به عنوان تولید کننده و تامین کننده صنعتی در سال ۱۳۷۲ در تبریز تاسیس شد وهدف آن کاهش وابستگی صنایع مادر به واردات خارجی بود.آروین تبریز با تولید قطعات و تجهیزات جایگزین برای راه آهن به این مهم دست یافته است.

در سالهای اخیر، اکنون این شرکت با بهره گیری از تیم مهندسی حرفه ای و آخرین تکنولوژی روز برای ساخت قطعات، توانایی رفع تمام موانع تولید را دارد.

گام بعدی شرکت آروین تبریز، توسعه صادرات و ایجاد برند آروین در آنسوی مرزهاست. در حال حاضر محصولات این شرکت به کشورهای رومانی، آلمان و ایتالیا صادر می‌شود و هدف ما توسعه هر چه بیشتر بازار محصولات و افزایش حضور خود در دیگر مناطق دنیاست.

آروین تبریز، متعهد به ساخت و تولید محصولات معتبر بین المللی و ارائه خدمات در سطح جهانی است. ما تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان خود به کار می بریم و از هرگونه پیشنهادات آنان استقبال می‌کنیم.

معرفی شرکت آروین تبریز

مشتریان

لیست تعدادی از شرکتهایی که آروین تبریز سالها تامین کننده قطعات مورد نیاز آنها بوده و مفتخریم که این شرکتها همیشه رضایتمندی کامل خود را از ما ابراز نموده اند:

در بخش صنایع ریلی:

راه آهن جمهوری اسلامی ایران (RAI)
شرکت قطارهای مسافربری رجا
متروی تهران
شرکت فولادیار
شرکت فولادریل جنوب
شرکت فولادریل توس
واگن پارس
کمسل اس.آر.آی
شرکت تجارت کوشش سپاهان
شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان
شرکت آسیا سیر ارس
شرکت ریل‌پرداز سیستم

محصولات: صنایع ریلی

شرکت آروین تبریز با بیش از ۲۰ سال تجربه، از تامین کنندگان اصلی صنایع ریلی ایران بوده و متعهد به ایجاد روابط بلند مدت با مشتریانش می‌باشد.
روش ریخته‌گری دقیق، ما را قادر به تولید قطعات با استانداردهای بین‌المللی ساخته و توزیع مناسب امکانات، به ما این امکان را می‌دهد تا به سفارشات داخلی و خارجی از هر اندازه‌ای به نحو احسن پاسخگو باشیم. شرکت آروین تبریز در این بازارها بسیار شناخته شده است و دارای گواهینامه کیفیت ایزو ۹۰۰۱ می‌باشد.
خطوط تولید ما شامل طراحی و ساخت قطعات برای واگن‌های باری، واگن‌های مسافری و لوکوموتیو می‌باشد.
واگن های باری (برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات میتوانید برروی محصول موردنظر کلیک کنید.)

واگن های مسافری

(برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات میتوانید برروی محصول موردنظر کلیک کنید.)

لوکوموتیو

(برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصولات میتوانید برروی محصول موردنظر کلیک کنید.)
دفتر مرکزی:تهران ، خیابان مطهری ، خیابان فجر، کوچه مگنولیا ، ساختمان ۱۵، طبقه ۳، واحد ۱۵
تلفن: ۹-۸۸۸۱۴۳۴۷ ۲۱ (۰) ۹۸+تلفن: ۸۸۸۱۳۰۷۹ ۲۱ (۰) ۹۸+
جهت درج ریپورتاژ آگهی در پورتال حمل و نقل ریلی با ما تماس بگیرید
|تماس با ما|