راه اندازی قطارهای فوق العاده از تهران،یزد و زاهدان به مقصد کرمان
راه اندازی قطارهای فوق العاده از تهران،یزد و زاهدان به مقصد کرمان
بدلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور تسهیل حضور شهروندان و عزاداران در این مراسم ، شرکت راه آهن طی اطلاعیه ای قطارهای حومه ای در ۵ مسیر منتهی به تهران را فردا (دوشنبه) رایگان اعلام کرده است.همچنین قطارهای فوق العاده ای هم در مسیر تهران - کرمان و یزد - کرمان فراهم شده است.در ادامه میتوانید برنامه حرکت این قطارهای فوق العاده را مشاهده نمایید.

راه اندازی قطارهای فوق العاده از تهران،یزد و زاهدان به مقصد کرمان

راه اندازی قطارهای فوق العاده از تهران،یزد و زاهدان به مقصد کرمان
راه اندازی قطارهای فوق العاده از تهران،یزد و زاهدان به مقصد کرمان

بدلیل برگزاری مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور تسهیل حضور شهروندان و عزاداران در این مراسم ، شرکت راه آهن طی اطلاعیه ای قطارهای حومه ای در ۵ مسیر منتهی به تهران را فردا (دوشنبه) رایگان اعلام کرده است. همچنین قطارهای فوق العاده ای هم در مسیر تهران – کرمان و یزد – کرمان فراهم شده است که در ادامه میتوانید برنامه حرکت این قطارهای فوق العاده را مشاهده نمایید.

راه اندازی قطار فوق العاده از تهران و یزد به کرمان + برنامه حرکت‌

مدیرکل راه آهن کرمان گفت: با توجه به مراسم خاکسپاری سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۳ رام قطار فوق العاده از تهران و یزد به کرمان اضافه شد.

“مجید ارجونی” در جمع خبرنگاران گفت: به منظور حضور پرشور دوستداران نظام و عاشقان شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در مراسم خاکسپاری، تعداد ۳ رام قطار فوق العاده از تهران و یزد (علاوه بر دو رام قطار برنامه ای) برقرار و در مجموع ۵ رام قطار به قطارهای کرمان در روز دوشنبه اضافه شد.

وی با بیان اینکه یک رام قطار از تهران به کرمان با ظرفیت ۴۸۰ نفر در روز دوشنبه ۱۶دی ماه ساعت ۱۵ حرکت می کند و در ساعت ۵ بامداد سه شنبه ۱۷ دی ماه وارد کرمان می شود، ادامه داد: یک رام قطار از تهران به کرمان با ظرفیت ۵۴۰ نفر در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۱۸ حرکت می کند و در ساعت ۸ صبح سه شنبه ۱۷ دی ماه وارد کرمان می شود.

مدیرکل راه آهن کرمان ابراز کرد: یک رام قطار از یزد به کرمان حرکت می کند و در ساعت ۱۰ صبح سه شنبه ۱۷ دی ماه وارد کرمان می شود.

وی با اشاره به اینکه یک رام قطار طبق برنامه عادی راه آهن از تهران به کرمان حرکت می کند و در ساعت ۷ صبح سه شنبه ۱۷ دی ماه وارد کرمان می شود تصریح کرد: همجنین یک رام قطار طبق برنامه عادی راه آهن از تهران به کرمان حرکت می کند و در ساعت ۹ و پانزده دقیقه صبح سه شنبه ۱۷ دی ماه وارد کرمان می شود.

راه اندازی قطار فوق العاده زاهدان به کرمان + برنامه حرکت؛

وی افزود: یک رام قطار دیگر نیز از زاهدان به کرمان در روز دوشنبه اضافه شد.

یک رام قطار از زاهدان به کرمان با ظرفیت بیش از ۲۴۰ نفر در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه ساعت ۲۲ از زاهدان به سمت کرمان حرکت می کند و در ساعت ۶ بامداد سه شنبه ۱۷ دی وارد کرمان می شود و برگشت این قطار به مقصد زاهدان نیز در ساعت ۱۶ روز سه شنبه خواهد بود.

زمان برگشت به مقاصد قطارها؛

ارجونی تاکید کرد: برگشت قطارها به ترتیب در ساعت ۱۳:۳۰ به مقصد یزد، ساعت ۱۸:۵۰ و ۲۰:۵۰ به مقصد تهران خواهد بود.


همچنین برای امروز دوشنبه ۲۳ قطار حومه ای با ۱۰۴ سرویس، عاشقان شرکت در مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار را در ۵ مسیر “اسلامشهر- رباط کریم – پرند” “ورامین- پیشوا- گرمسار” ” هشتگرد – قزوین- تاکستان” قم و فیروزکوه به تهران و بالعکس را بصورت رایگان جابجا میکنند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند بصورت شبانه روزی با سامانه صدای مسافر راه آهن به شماره تلفن ۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.