تغییر ساعت فعالیت متروی اصفهان
تغییر ساعت فعالیت متروی اصفهان
شهردار اصفهان گفت: بنا بر درخواست مردم برای تغییر ساعت حرکت قطار شهری، از یکشنبه (21مهرماه98) ساعات فعالیت متروی اصفهان افزایش خواهد یافت.

تغییر ساعت فعالیت متروی اصفهان

مترو اصفهان
تغییر ساعت فعالیت متروی اصفهان

شهردار اصفهان در گفتگوی هفتگی با رادیو اصفهان گفت: بنا بر درخواست مردم برای تغییر ساعت حرکت قطارشهری اصفهان، از یکشنبه ۲۱/مهرماه/۹۸ نخستین قطارشهری از پایانه صفه و عاشق آباد از ساعت ۶:۱۰ صبح حرکت و تا ساعت ۲۱:۳۰ به شهروندان خدمت رسانی خواهد کرد.

قدرت الله نوروزی با بیان اینکه زمان آغاز فعالیت مترو اصفهان پیش از این از ساعت ۰۶:۳۰ بود افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۸۰ هزار مسافر شهری با مترو برای سفر‌های درون شهری جابجا میشوند.

خط یک متروی اصفهان به طول ۲۰ کیلومتر و ۷۰۰ متر در حال حاضر از ایستگاه شمالی قدس در عاشق آباد تا ایستگاه جنوبی دفاع مقدس فعال است.

در حال حاضر سرفاصله حرکت قطار در مترو اصفهان ۱۱ دقیقه است که تأکید داریم تا پایان امسال با اضافه شدن چند قطار دیگر، سرفاصله زمانی قطارها به ٨ دقیقه کاهش پیدا کند. از مدیرعامل سازمان قطار شهری و مدیرعامل مترو اصفهان میخواهم این موارد را به صورت جدی پیگیری کنند.

از همه شهروندان انتظار می رود قدر این سرمایه گذاری عظیم و گران شهر را بدانند و از مترو استفاده کنند تا کمتر با مشکلات آلودگی هوا و ترافیک مواجه باشیم.