دوشنبه / ۲۶ شهریور / ۱۴۰۳ Monday / 16 September / 2024
×
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 231 رای موافق از مجموع 288 آرای مأخوذه، فرزانه صادق مالواجرد را به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم انتخاب کردند.
فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم شد

فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم شد

فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم شد
فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم شد

عصر امروز (چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۳) و با پایان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، رای گیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از پایان شمارش آرا، فرزانه صادق مالواجرد با کسب ۲۳۱ رای وزیر راه و شهرسازی شد.

فرزانه صادق مالواجرد که در حالی از سوی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری دولت چهاردهم به عنوان وزیر پیشنهادی راه وشهرسازی برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی شد پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری وشهرسازی در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

دکتر فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی
دکتر فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

پس از معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، قریب به اتفاق تشکل های حمل و نقلی و راه و شهرسازی، اتاق بازرگانی ایران و تهران، کانون زنان بازرگان اتاق بازرگانی و زنان شاغل در صنعت حمل و نقل بین المللی کشور حمایت قاطع خود را از او اعلام کردند.

لازم به توضیح است که طی روزهای گذشته چهره های شاخص حوزه حمل و نقل و شهرسازی از جمله سید محسن پورسید آقایی، پیروز حناچی، زهرا بهروز آذر و تعدادی از وزرای پیشین راه و ترابری، مسکن و شهرسازی، و راه و شهرسازی از قبیل محمد سعیدی کیا، علی عبدالعلی زاده، احمد خرم و محمد اسلامی، همچنین مرضیه وحید دستجردی وزیر اسبق بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و نیز برخی اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کشور و سازمان نظام مهندسی استان تهران، وی را مناسب وزارت راه و شهرسازی ارزیابی و بیش از ۱۰۰ تن از اساتید دانشگاهی و متخصصان حوزه های حمل و نقل و شهرسازی از انتخاب فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر راه و شهرسازی حمایت  کردند.

🎥 فیلم اظهارات فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی در دولت چهاردهم در جلسه بررسی رای اعتماد مجلس


🟢 با آرزوی موفقیت برای وزیر محترم جدید راه و شهرسازی – پورتال حمل و نقل ریلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *