یکشنبه / ۱۸ شهریور / ۱۴۰۳ Sunday / 8 September / 2024
×
ورود قطارهای سریع السیر شبانه به خطوط ریلی زمان سفر میان پکن تا هنگ کنگ را نصف کرد. این قطارها از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ بین دو شهر اصلی چین یعنی پکن و شانگهای به سمت هنگ کنگ تردد می کنند.
زمان سفر ریلی پکن و شانگهای تا هنگ کنگ نصف شد

زمان سفر ریلی پکن و شانگهای تا هنگ کنگ نصف شد

زمان سفر ریلی پکن تا هنگ کنگ نصف شد
زمان سفر ریلی پکن و شانگهای تا هنگ کنگ نصف شد

ورود قطارهای سریع السیر شبانه به خطوط ریلی زمان سفر میان پکن تا هنگ کنگ را نصف کرد.

این قطارهای پر سرعت شبانه که هنگ کنگ را به پکن و شانگهای متصل می‌کند، از ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ بین دو شهر اصلی چین یعنی پکن و شانگهای به سمت هنگ کنگ تردد می کنند.

به گفته اپراتور راه آهن شهری هنگ کنگ، زمان سفر با قطار سریع السیر بین پکن و هنگ کنگ به ۱۲ ساعت و ۳۴ دقیقه (به جای ۲۴ ساعت و ۳۱ دقیقه با قطار معمولی) کاهش می یابد.

همچنین زمان سفر با قطار سریع السیر بین شانگهای و هنگ کنگ به ۱۱ ساعت و ۱۴ دقیقه (به جای ۱۹ ساعت و ۳۴ دقیقه) کاهش یافته است.

هر دو قطار در غروب از ایستگاه کولون غربی هنگ کنگ خارج می شوند و در ساعت ۶٫۵۳ صبح به پکن و در ساعت ۶٫۴۵ صبح به شانگهای می رسند و به ترتیب حدود ۱۲٫۵ ساعت و ۱۱ ساعت سفر می کنند.

جالب آنجاست که مسافران تنها یک بار پس از ورود یا خروج از هنگ کنگ باید مراحل مهاجرت و گمرک را طی کنند.

این قطارهای شبانه ۱۶ واگنی ظرفیت جا به جایی ۶۰۰ مسافر را دارند که هر قطار شامل ۱۳ واگن خواب یک واگن رستوران و دو واگن درجه دو با صندلی است.

🎥 High-speed sleeper train makes first trip between Beijing and Hong Kong

این قطارها هر هفته از روز جمعه تا دوشنبه تردد می کنند و علاوه بر این، قطارهایی که شانگهای را به هم متصل میکنند، از یک واگن خواب برتر نیز برخوردار هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *